Priduodamas aparatą pasakyk, kad norėsi broko akto. Pagal jį pardavėjas (tele2) ir pakeis. Tik štai man įdomu, ar keis "žmogui iš gatvės" :) Gal vis tik turi tos įmonės įgaliotas darbuotojas kreiptis į T2 dėl keitimo. "vrm" wrote in message news:m5fjum$fgl$1@trimpas.omnitel.net... Mano klausimas būtų irgi susijęs su šia tema: turiu N4, prieš mėnesį mttc keitė on/off mygelį, sutvarkė gerai, nors dvi savaites laukt prailgo. Dabar nustojo veikt volume up/down mygeliai. Žinoma jie sutvarlys, bet tai vėl dvi savaites truks, ir taip mėnesio bėgyje vis. Tad klausimas: ar galima pasiimti pinigus, akcentuojant jog daiktas vis genda, ir jei taip, kokia to tvarka. Tačiau yra niuansas kuris gal komplikuos visa tai: telefoną pirkau ne aš, pirko pažįstamas, pirko iš tele2, ant įmonės, o aš pirkau iš jo, nors turiu visus garantinio popierius, pirkimo čekį, dėžutę ir t.t., tiek kad ant garantinio ne mano vardas. "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message news:m4cli4$gjp$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Praėjus savaitei "sugedo" mano savaitės senumo Note 4 ekrano stiklas > (atsiklijavo ar tai dėl kažko oro burbuliukai atsirado). MTTC taisymo > būklė: > "2014.11.17 11:18 Laukiama užsakytų detalių. Nuo 1d.iki 2 sav." > > Paklausus MTTC konsultantės: jei pataisomas gamyklinis brokas - taisoma. > Jeigu nepataisomas - surašomas aktas keitimui. > > Kažkaip galvojau, kad jei sugenda naujas - keičiama iš karto. > > Galite priminti, kaip yra telefonų atveju? > >