1. Jei dar yra garantija, tai gali is karto priduodamas rinktis - remontuot, keist i nauja ar grazint pinigus - zinoma, pastarasis variantas svarstytinas, tik jei uz aparata buvo moketa pilna kaina 2. Galvos nukirst neduosiu, nes susidurt neteko, bet lyg remontuojant aparata yra galimybe paprasyt pakaitinio remonto laikotarpiui. Bet kokiu atveju pries nesant i servisa (ar pardavejui) rekomenduotina padaryt hard reset'a (atstatyt gamyklinius parametrus), kad atmest softo problemas (jei su ankstesniu aparatu to nebuvo, tai tiketina, kad originalus firmwaras tokiu fokusu neinicijuoja) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Ghetto" <neturiu@mail.lt> wrote in message news:m9jkkh$6tt$1@trimpas.omnitel.net... > Po to kai draudimas pakeite i nauja aparata kuri atsiemiau onmitel salone > pastebejau kad jis megsta restartint vapse be priezasciu... > > > Su pirmuoju turetu to nepastebejau... Pradziai nekreipiau demesio nes tai > naujino visas programkes tai dar koks updeitas ateidavo, bet paskutiniu > metu kazkaip pastebejau man skaitinejant zinias paeme ir rebootino.. > > Tik tas rebootas toks idomus, seip kai telefona isjungi arba perkrauni > rankiniu budu uzsidega logo ir sugroja muzika, bet kai pats telefas tai > daro jokio garzo nebuna > > > Teko net sim koda isjungti kad nepraleidinet skambuciu a tai rasdavau > kartais po kelis kartus per diena prasanti suvest pin koda... > > Kur ieskot galu ar nest i garantini kuriam bbz kiek pragules ir nieko > neras.... > > Pirmas aparatas pragulejo menesi laiko kol pakeite ekrana... paskui > vistiek kazkas nusmigo tai antra karta kol laukiau DAP daer dvi savaites > uztruko... kazkaip biski uzpisa mttc poziuris i darba >