Aš iki šiol taip ir darydavau. iTunes palikdavau automatiką, tačiau pasidarydavau iTunes rezervinių kopijų atsarginę kopiją (AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup). Kartais rankiniu būdu, kartais su po ranka esančiais įrankiais. Dabar to nepadariau iš tingėjimo ir.. norėjimo eiti miegoti. Atsistačiau pusmečio senumo kopiją. Nustatymai, paštas, viskas kas cloud'e - OK. Tačiau pradanginau pusės metų nuotraukas. Kadangi ten iPad'as - tikėtina nieko vertingo nebuvo (fotografuojam paprastai su telefonu). "Caponi" wrote in message news:mn4kdr$vnv$1@trimpas.omnitel.net... Geras pavyzdys, kai automatika sucks. Daznai tinginciam galvot bei pajudint pirsta siuolaikiniam vartotojui ji padeda, bet as is praktikos issiugdes iproti pasikliaut savim ir tik savim - svarbus duomenys kopijuojami grieztai rankiniu budu, o visokie tokie pilni automatiniai ar pusiau automatiniai backupai gali buti naudojami tik kaip papildoma priemone (is serijos pamegint galima, bet jei ka, zinau kas ir kur pas mane saugiai padeta :-)). Nu bet cia siaip pasvarstymai, siuo konkreciu atveju nebent uzuojauta pareikst galima... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message news:mn4ffg$v3b$1@trimpas.omnitel.net... > > Padarau iPad backup, factory reset. Tada darau restore from backup. Iki > šiol ši procedūra suveikdavo 100%. Tačiau dabar gavau klaidą "not > enough free space kompiuteryje". > > Tikra tiesa - C: diske baigėsi vieta. Atlaisvinu ir einu į iTunes > pakartoti > restore. > > Ir.... ogi iTunes (kol aš darbavausi su C: disku) sugalvojo nieko > neprašomas > padaryti backup tuščio iPad'o ant viršaus naujausios mano kopijos. > > Kaip jaustis????? > Rezultatas - iPad tuščias, naujausios kopijos - nebėra.