> Kiek supporto specialistų bus galima atleisti iš darbo. Arba priimt. Priklausomai nuo to, kaip klostysis situacija... On 2016.02.23 07:51, Tomas wrote: > Būtent taip. Kaip rašo - į paprastą retailą šitie rageliai neis (kai kur > bus galima įsigyti internetu tiesiai iš HP). > > Praktiškai viskas bus parduodama b2b už konkurencingą kainą. Ir jei > kokia korporacija pas save naudoja HP įrangą, tai atėjus naujo valdiško > telefono laikui niekas nebeduos rinktis tarp aifono ir galaksio - bus iš > viršaus nuleistas HP x3. O laptopas atimtas ir vietoj jo įduotas > muliažas prie kurio jungsis x3 :))) Tiesa sakant ir dekstopus galės atimt. > > Jaučiat kokia ekonomija? Vietoj krūvos skirtingo hardwaro ir visokių > itunes ir google servisų - 3x mažiau HP mobiliakų tik su MS servisais. > Kiek supporto specialistų bus galima atleisti iš darbo. > > 2016-02-23 00:25, Invertuota panda rašė: >> On Mon, 22 Feb 2016 23:11:30 +0200, Kurmis wrote: >> >>> kazkaip fui. kolkas veikia iki tol susidaryti stereotipai. tiek pries HP >>> produkcija tiek pries windows telefone. >>> hp sugeba tik brangesniuosius kompus padaryti vertus demesio. neretai >>> overpraisintom kainom. >> >> Tai cia ir bus tas variantas: brangesnieji overpraisinti rageliai, su >> lapdoku jau netoli 1000eur. >> >> Siaip ar taip manau tai yra projektas skirtas korporatyviniams seilzams, >> t.y. mums mirtingiesiems nelabai kas juos siulys. >> O va jei esi korporatyvinis klientas, tai padarius sumini dyla ziuret >> koks IT skyrius ir susigundys, tipo jamat 10 serveriu, 1000 laptopu beigi >> "nemokamai" primesim 100 telefonu :) >> >