beje, kartą dx.com atsiuntė ne visai tą prekę - pasiskundžiau, paprašė grąžint ne į Kijiją, o į Angliją (kad man pigiau siųst būtų) ir nufotografuot pašto išlaidų kvitą. Pinigus irgi grąžino be kalbų. "kaiser" parašė naujienų news:nll1f5$14g$1@trimpas.omnitel.net... Siųsi, manau, trackinamu paštu bet kokiu atveju. Per pusę metų jei kils kokie ginčai, tai turėtų PayPal'as pagelbėt. Dėl supporto, visi didieji panašūs. Kiek teko rašinėtis, tai neskuba atsakyt, į techninius klausimus atsakinėja ne į temą ir t.t. Bet pinigus už neatėjusius siuntinius grąžina. Kitokių bėdų neturėjau. On 2016.07.07 10:32, tOMZY wrote: > išsiuntus atgal prekę, jie pripažins, kad > ją gavo ar panašiai.