reiks aiskintis pas kokius operatorius neprisiskambinusieji sedi. Blogiausia tai, kad nelabai suzinosi, kada problema baigsis, nes cia varneles pats neuzdesi... "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:jn833s$gae$1@trimpas.omnitel.net... > Man taip buvo, kad man (į Omnitel) skambinatys Tele2 (bent jau tokius > žinau, gal yra buvo ir iš kitų operatorių), gaudavo pranešimą "toks > numeris nenaudojamas". > Man joks pranešimas apie tai, kad kažkas skambindavo, neateidavo. Todėl > apie šią problemą sužinojau tik kai keli žmonės man apie tai pasakė > susitikę ir paklausę koks dabar mano tel. numeris... > Omnitel pasiūlė nuostabų sprendimą - aš turėčiau pasakyti abonentams, > kurie neprisiskambina man, kad jie turi kreiptis į savo operatorių. > Tik va kaip man sužinoti kas man neprisiskambina tai niekaip nesugebėjo > paaiškinti... > Problema kažkokiu būdu dingo pradėjus rašyti bendrus laiškus į Omnitel ir > Tele2 su prašymais kaip nors išsiaiškinti tarpusavyje, nes tai jau ne > vartotojo, o operatorių tarpusavio susikalbėjimo bėdos... > Visokie 3G buvo išjungti visą laiką, reiškia tai neįtakojo. > > "upskaskykas" <a@b.c> wrote in message > news:jn8252$fbo$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Jau is keliu suzinojau, kad man skambina, bet as tipo nekeliu, o as >> negaunu to skambucio. Bet kai suzinau, kad neprisiskambino, paprasau >> salia stovint paprasau paskambint is to pacio numerio, nu ir >> kvietimas/sujungimas ivyksta... >> >> ar cia omnitelio ar telepono beda - pasvarstykim >> >> Dekui >> >> teleponas samsung omnia i900 >>