vienu žodžiu, skaitau, jei šalia signalo lygio indikacijos nėra BB ženkliuko - čia jau service provider'io problemos. On 2012.05.08 22:31, Arunas wrote: > Mano atveju Omnyje irgi buvo, kad perrasinejo nuo imones ant privataus ir > kazkas susipjove. Analogiskai per WiFi veikdavo, i per mobilu ne. Ilgai > Omniui reikejo aiskinti, kad batareika isemiau, perkroviau, Internet > Servises Service booke istryniau, telefonas geras ir pan. Galop pas save > rado bedas ir sutvarke. > > A. > > > "499"<info@hardko.lt> wrote in message > news:jobovv$rco$1@trimpas.omnitel.net... >> Jo, paslauga perka. Batareika imta. >> Dar, telefas pirktas ne is T2, bet naujas is ale kokios tai "gsmarenos". >> Ir veike nemazai laiko. >> >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jobnai$pkr$1@trimpas.omnitel.net... >>> otai þmogus perka BB service paslaugà? Tada IMHO pist protà TELE2, kad >>> neveikia ir tegul aiðkinasi. Su OMNI jau ne kartà buvo, kad "ne mûsø >>> problemos" pasirodë jø.... >>> Telefona perktaut batareikës iðëmimo bûdu aiðku jau bandë? >>> >>> On 2012.05.08 17:18, 499 wrote: >>>> Yra pas zmogu BB 9800 Tele2 tinkle. Viena diena pradejo nebevalint, >>>> pastas, tai yra, nei gauna nei siuncia. Per wi-fi veikia. Internetas >>>> veikia. As neismanau BB nieko, bet perziurejau, ir status lape radau, >>>> kad "BB internet service" ir "BB enterprise server" yra "not connected". >>>> Tele 2 sako, kad ne ju problema. Isjungimai, 3G/2G pasirinkimai bandyti, >>>> nieks neveikia. Kur cia greiciausiai bus blogis? Aciu >>> > >