a tu manai kad tiems su unlimited planu atskira billing sistema paleista? "Kurmis" wrote in message news:o1uvuu$hrl$1@trimpas.omnitel.net... kas ten tuomet skaiciuojasi, jei unlimited? Kurmis "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message news:o1uq95$g44$1@trimpas.omnitel.net... > netik, pas mane ne biudzetiniai priklausantis planas, bet unlimited. tai > ten kazka jie nugrybave buvo.. > > > "Igaliotinis" wrote in message news:o1uk4g$ehk$1@trimpas.omnitel.net... > > biudzetinykams kazkas ten buvo susipise :) > > "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message > news:o1u8pj$bi8$1@trimpas.omnitel.net... >> viskas jau ok, ta pacia diena vakare susitvarke. anot tele2 daliai >> abonentu, kuriems duomenys neribojami, buvo susipises duomenu >> skaiciavimas ar panasiai. tai ten ir "atjunge" interneta. sutvarke, >> atsiprase ir toliau viskas kaip buve. >> >> >> "[mikro]" wrote in message news:o1p1ni$gah$1@trimpas.omnitel.net... >> >> subj. >> interneto nera, pastoviai metomas notificationuose sighn in to network >> tele2. betkur einant redirectinama I narsyk.tele2.lt o ten raso kazkoki >> bybi >> apie kazkoki "siuo metu negalime gauti jusu turimu duomenu likucio, >> pabandykite veliau". >> ir cia visiems aplink. tele2 informacija ten nekelia gavariklos, uzimti >> visi >> konsultantai, medioje irgi kokio failo as nerandu, bo visokie omniai jei >> kas >> luzta dazniausiai paskelbia. kas ten uzsilenke? gal kas prisiskambinot >> jiems? >> >