On 04/02/17 18:15, Bronco wrote: > On 2017-02-04 12:44, news reader wrote: >> Po pusmecio naudojimosi galiu atsakingai pareiksti, kad tele2 visose >> srityse uz bite n kartu geriau. > > Šiaip, nenoriu nei pritarti, nei prieštarauti šiam teiginiui, tiesiog > įdomu, kuo tai pasireiškia "visose srityse N kartų geriau"? > Remiuosi vien tik savo ir savo seimos patirtimi. Neklausau jokiu gandu ir neskaitau skundu. Paminesiu sritis kurias turejau omeny - padengimas, sparta, kainodara, lankstumas, roamingo patirtis (!), data roamingas, technines problemos ir ju sprendimas, telemarketingas, netgi reklamos per tv tele2 geresnes ;) Nors viena konkretu dalyka ivardinsiu. Turbut lemiamas ivykis del ko pakeiciau operatoriu buvo technines problemos kuriu nesiteike spresti. Bitei ijungus 4G (kas ivyko, sutikime, labai velai) musu seimos telefonai rodydavo, kad rysys yra, bet prisiskambinti praktiskai mums buvo neimanoma. Grizus namo reikedavo prisiminti perjungti i 3G arba 2G. Pranesus apie problema, jos neissprende per 2 men. Dar karta uzklausus apie problemos sprendimo eiga atsake, kad nieko nezino apie tokia problema. Lygiagreciai nepamirsdavo vis paskambinti ir pasiulyti neribota interneta uz didesni mokesti. Jeigu jie butu buve protingesni tai butu pasiziureje, kad mano vietoveje padengimas labai prastas ir as prie geriausiu noru negaliu naudotis ju internetu, beto mano isnaudojami kiekiai per menesi labai mazi. Taigi toks pasiulymas nuskambedavo patetiskai. Netgi paaiskinus padeti visvien po kurio laiko skambindavo ir siulydavo lygiai ta pati. Stai taip detale prie detales ir susidelioja delione kuri rodo, kad ten pas juos viduje gerokai supuve viskas. Beje, nutraukiant sutarti reikejo laukti menesi, nes pas juos sistema antiek netobula, kad net jeigu iseini is bites menesio pradzioje - visvien mokesi mokesti uz ta menesi. Ar patenkinau tamstos smalsuma?