Tema: Re: Inovacijos
Autorius: kef
Data: 2017-08-30 09:45:47
Kad gerai su tais w10. Nuo w7-w10 upgreido jokiu clean instalu, tik
upgreidai, 24GB viso labo, kazkas dar suspausta, tikras size on disk keliais
GB maziau.

Beje, W10 su SSD by default kazkodel suspaudzia OS'a,

>compact /CompactOs:query
The system is in the Compact state...

(https://www.windowscentral.com/how-reduce-windows-10-footprint)

Su kazkuo geriau nei atomas manau verta compactinti ir HDD. Kaip tik
greiciau turetu skaityti mazesnius kiekius.