On 2020-07-14 15:51, ostapas wrote: > Kas tę nutiko pas juos? Tipo naikina senus planus - imkit naujus ir > mokėkit 80% daugiau nei mokėjot iki šiol. > Yra dar kur bėgt? Kol kas smagiausiai Ežys atrodo, tik nesuprantu ar > nėra jokių paslėptų kliauzų. Ta pati situacija. Tik mano atveju Telia pasiūlė ne 80%, o 150% brangiau, nei mokėta (kalba ėjo apie ne vieną numerį). Jei tingit skaityt toliau, trumpai: jei gali mokėti truputi daugiau už Telia, tai ir mokėk. Tam yra rimta priežastis - paslaugos kokybė ir pridėtinės vertės paslaugos. ---- Kadangi 4fun išbandžiau dalį numerių perkelti trumpam laikui į T2, tokia keleto mėn. patirtis: - T2 Duomenų sparta ženkliai mažesnė. Testuota vienodomis sąlygomis keletoje vietų. Įprastose vietose, kur naudojamės - duomenų sparta prasta. Tikiu, kad gal kažkam Telia neveikia darbe ar namie. Failai, nuotraukos, paštas - viskas veikia lėčiau. Ar tai game changer - ne.. imi ir prisitaikai. Bet skirtumas - juntamas. - T2 vis dar neturi VoLTE. Suprantu, kad daugeliui tai yra "na ir kas". Bet kai tai išbandai - never go back. - Gal subjektyvu - bet balso kokybė pasirodė prastesnė. Bet čia to niekaip neišmatuosiu turbūt. - Su T2 sakyčiau 2-3 kartus padaugėjo nutrūkusių skambučių. Priežasčių nesiaiškinau. Kalba eina apie važiavimą automobiliu per pagrindines arterijas. Kadangi daug kalbu - nesunkiai susiskaičiuoja dėsningumai. Su T2 - pagrindinėse gatvėse ir magistralėse turiu daugiau nutrūkimų. - Buvome užsienyje 12 žmonių kompanija (keletas šalių, keletas operatorių, kelios savaitės). 2/3 iš jų - T2 klientai. Kiekvienoje vietoje T2 klientai kentėjo (nei vienas negavo SMS, kad prisiregistruotų prie vietinių Wifi). T2 paaiškinimas - už SMS pristatymą atsakingas šalies operatorius. LOL.. ne kitaip.