Tema: Re: dienos išklotinė Tele2
Autorius: Vytooks
Data: 2012-08-30 15:49:32
Apie ką ir kalbu. Pas mane pildyko kortelę jau kartą keista salione, nes per sena buvo ir talpino tik 100 kontaktų
Tada paso nereikalavo, o jei keisiu trečią kartą (i e-sim), tada butinai pareikalaus ir užregistruos ant mano vardo, kame problemos?.
Ar tu nesupranti, ar apsimeti, kad registruojama ne kioskinė kortelė, o NAUJA, su e parašu. Iš pildyko turėtų likti tik senas numeris.