Tema: Mobilkes garantinis- kaip?
Autorius: niekas
Data: 2012-09-30 20:07:00
Sveiki,

pries penketa dienu nupirkau is Mobililinija nauja rageli.
Sony Mobile LT26w acro S.
Nu patiko ziauriai. Ta ka norejau, ta ir gavau.
Susisetupinau, pasiupdeitinau.
  Kaip ir rasiau- penketa dienu naudojau ir dziaugiausi.
Vakar pastaciau diena rageli i chargingdocka. Kraunasi..

Vakare pasiemu rageli pazaisti- skambutis. Kolega skambina- sako visa 
diena ne rysio zonoj buvai..
Pradedu eksperimentuoti- pastatau rageli krautis ir skambinu i ji is 
kito- ne rysio zonoj... bandau skambinti is jo i kita numeri- nu blia 
nejungia.. Zodziu kai prijungtas prie kroviklio- prissiskambinti ar 
paciam paskambinti jokiu sansu...

Po kiek laiko pastebiu- kad aplamai jau net ir ne chargeryje grybauja- 
tai galiu i ji pasiskambinti, tai dazniausiai "ne rysio..."..
Siandien visa diena taip- tai veikia tai ne.
Ka- hard resetas (atkuriu gamyklinius nustatymus- fig, tas pats.
Jau kelias valandas buriu- jokiu minciu ner.. Tai galiu sau 
prisiskambinti is kito numerio tai ne.

Nors daugiau kaip ir viskas veikia be jokiu parkiu- ir duomenys ir 
sinchronizacijos per gprs ar wifi...

Klausimas- kaip man elgtis su tel? kaip suprantu gedimas hardvarinis.

As daba galiu nunesti i mobilialinija ir sakyt/rasyt- pakeiciat i 
nauja.. Ar teks remontuot? Nes jei lieps paciam i koki tai servicentra 
ji vezti- vel xernia- veiksmas provincijoj..