Sveikas groups (kol dar gyvuoji ;-) ), Turiu problemėlę su korporatyviniu apps'u Subjekte. Pirmadienį "nusikeikė" mano asmeniniame telefone, kad yra "compromisintas", ir neberodo korporatyvinio email ir teams. Pranešimas skamba, kad jam įtarimas dėl rootinto Android'o, bet aš šio device (Pixel 2XL) niekada nerootinau. Be to, iki pirmadienio viskas buvo Ok. Kas svarbiausia tarp sekmadienio ir pirmadienio nieko papildomo neinstaliavau. Gal buvau update paleidęs, bet tada greičiausiai pats "company portal" pasiupdatino ir nusprendė, kad mano telefonas "nebesaugus". Iš įmonės IT support'o eina pasiūlymas perinstaliuoti (kas buvo kelis kartus atlikta) ir (jei nesigauna) factory reset. Factory reset nematau didelės prasmės, nes nu subackupinsiu aš savo telefono duomenis, ir po jo atstatysiu. Ir tikriausiai gausis ta pati situacija, ir tik prarasiu laiką. Gal kas turi kokių patarimų, kaip pabandyti išspręsti problemą. Mačiau čia kadaise, kad kažkas pasakojo, kaip SmartID apgaudinėjo. Aišku ten jau buvo rootintas telefonas, ir aš pats to tikrai nenorėčiau daryti. Bet alternatyva turėti atskirą telefą, skirtą tik "company servisams" irgi nelabai viliojanti. Nelabai tikiuosi pagalbos, kuri suveiks - reikalas tikrai specifinis. Bet gal bus įdėjų. Nes negi neįmanoma nustatyti, koks konkrečiai apps'as ar setting'as užkliuvo tam gaidžiui? Tiesa, esu įsijungęs developer funkcijas. Gal tas "company portal" dėl jų pyksta po update. Bet kažkaip abejoju, nes iki tol veikė... Sorry už ilgą laišką, ;-) Saulius