leido ir paprastus GS su stipinuotais ratais. Tik tiek kad uz juos reikedavo damoket, todel matyt mazai kas rinkdavosi. Siaip stipinuoti ratai reikalauja siektiek daugiau prieziuros nei lietnykai, bet yra tvirtesni ir labiau tinkami bekelei. Vienas didziausiu stipinuotu ratu minusu - sudetingas remontas pradurus, kadangi naudojamos kameros. Bet BMW sita problema issprende ir pas juos naudojami bekameriniai stipinuoti ratai. Kiek pamenu net ir patenta uz tai gavo "heyy" <no@email.lt> wrote in message news:gl8b1s$gne$1@trimpas.omnitel.net... > gs'as su lietnykais yra totalus parketnikas, o su stipinais turbut > Adventure variantas, nes lyg juos vinintelius su stipinais leido. Imk > Adventure, tikrai rimtas ir enduriniskesnems kelionems skirtas daigtas. > stipinuoti ratai yra atsparesni smugiams (zvyrkelyje dideliu greiciu > pagaunant gera duobe, dideli akmeni, ar sokant). taip pat jie > permontavimui ne tokie jautrus. > taip kad jei keliauji kaip vokieciai - asfaltais, tada ok lietnykai, jei > vaziuoji kur nors rimciau, tada tik stipininiai (vidury rusijos su > skilusiu lietnyku abejoju ar greit rasi pakalba, o kad stipinuota > sulankstytum reik gerai pasistengti). > > heyy > > > > "Kantega" <nein@schland.uk> wrote in message > news:gl81qp$8ri$1@trimpas.omnitel.net... >> Biki ne tem klausimas - ketinu pirkti BMW R1200 GS, o jie bna su >> dvejopais ratais - lietnikais ir stipininiais. >> Kuo skiriasi tokie ratai ? >>