nebuk toks isitempes ;) juk ne verslo pokalbis :) -- supermoto.lt "_heyy" <no@email.lt> wrote in message news:goqvor$550$1@trimpas.omnitel.net... > nejauti kaip nusisneki. > > heyy > > > "Mohammedas" <q@asd.lt> wrote in message > news:goonjr$fnb$1@trimpas.omnitel.net... >> ilgesnem kelionem- chioperis :) del sedimos pozicijos. bet ne del >> vibracijos netinka vienas cilindras, cia kaip parketiniu dzipu/minivenu >> ar sportiniu kupe su tiesioginiu ismetimu be salono apdailos ir rekaro >> sedynem smagiau vaziuoti i pajuri :) britva tai jau formule1 butu jei >> reiketu lyginti :) >> >> >> -- >> supermoto.lt >> >> "alias" <martin@saulis.dylyt.zys.com> wrote in message >> news:gom931$cmn$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai sutinki - vienc kavalkas ilgesnm kelionm netinka? ;) >>> >>> >>> "Mohammedas" <q@asd.lt> wrote in message >>> news:gom4mt$5u9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> aj nereikia, prisiverzienjau jau karta varztus :) i kaima nevaziuoju, >>>> mieste tik ar bekelej prasivaziuoju. i klaipeda ir su britva nuobodu... >>>> geriau automobilio gale su alumi ir kompanija :) >>>> >>>> -- >>>> supermoto.lt >>>> >>>> "Virgis" <xxx@xxx.lt> wrote in message >>>> news:golds3$q29$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> :)))))))) >>>>> >>>>> "_heyy" <no@email.lt> wrote in message >>>>> news:gol7rc$f2o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> atsisesk ant to savo ktm'o, ir vienu prisedimu padaryk vln-klp-vln >>>>>> autostrada. tik pakeliui nepamirsk susirinkti varztu. >>>>>> >>>>>> heyy >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Mohammedas" <q@asd.lt> wrote in message >>>>>> news:goj5kj$9h0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kiek vazineju su viencilindriais, niekad nesupratau kur ten ta >>>>>>> vibracija, su ktm dabar vazineju ir tai nejauciu... na tylus tie >>>>>>> 2cilindriai, bet tik tiek... :) >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> supermoto.lt >>>>>>> >>>>>>> "_heyy" <no@email.lt> wrote in message >>>>>>> news:gohcnn$9pq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> honda transalp, kawasaki kle skaitau bus optimalu, aisku jei >>>>>>>> nereiks dirbt prie hanerio. ir po miesta super ir galima pakeliaut, >>>>>>>> du cilindrai neturi tos slykscios kelionese viencilindrio >>>>>>>> vibracijos. o streetai tai ir pagal pavadinima aisku kam >>>>>>>> skirti -mieste suktis. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> heyy >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "alias" <martin@saulis.dylyt.zys.com> wrote in message >>>>>>>> news:gogjri$1e0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> sveiki, >>>>>>>>> >>>>>>>>> iekausi dvirats tp nekaltybei prarasti. iki ios dienos esu >>>>>>>>> vaiavs: >>>>>>>>> >>>>>>>>> a. dviraiu >>>>>>>>> b. vairavimo mokykloj visokiais verstais nevalytais >>>>>>>>> c. per egz regitros yamaha >>>>>>>>> d. kol brolis girtas pagriovy guljo pajemiau neklauss jo 600in >>>>>>>>> bandit >>>>>>>>> >>>>>>>>> taigi iekau kako nesunkaus. naudojamas bus pagrinde mieste >>>>>>>>> darb, gal kartais kur toliau pavaiuojant. >>>>>>>>> originalnai patinka brolio banditas bet jis scuko sunkus a bralis >>>>>>>>> branginykas ir man papigei u skolas jo nenori perleist, todl >>>>>>>>> tyrinju rink krizinem (arba nelabai) kainom. su slyga, kad >>>>>>>>> reikia dar ir aprangos bei pavalgyt, pirmam motociklui noriau >>>>>>>>> skirt apie 5klt. >>>>>>>>> >>>>>>>>> kol kas pastebti variantai: >>>>>>>>> 1. jamt kok milijono met senumo jamaha xt 600 >>>>>>>>> 2. jamt kok nesena 125in "supermoto" stiliaus gaiduk >>>>>>>>> palakstymui po miesta. pvz xt125 (x?). ia dertu paminti, kad is >>>>>>>>> natros ameba nesu (ia numoderuotas brolio komentaras), ir man >>>>>>>>> tas nivalinimas gali greitai pabosti, bet va klausimas per kiek >>>>>>>>> laiko jis nebevalins? (ia numoderuotas brolio komentaras) >>>>>>>>> 3. jamt kok tkstanio met senumo stryt (pvz efkuno cb) 500in >>>>>>>>> ar kitok er-5, gs ir tt. >>>>>>>>> 4. iureti did. britanijos rink, kur, esant dkingam kursui, >>>>>>>>> galima kak papigiai sigyti (?) >>>>>>>>> >>>>>>>>> komentarai ir pavarymai yra lauktini, >>>>>>>>> >>>>>>>>> o taip pat labai lauktini yra ir komerciniai pasilymai bei >>>>>>>>> finansin parama. >>>>>>>>> >>>>>>>>> ai u dmes. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> > >