Tema: Re: Africa ar panasaus kuro sanaudos
Autorius: zhaltas
Data: 2010-01-21 00:00:54
koks tdar PATIKIMUMAS motociklui kuriam 10-15metu?
nera tokio dalyko, cia eilinis ispustas burbulas, viskas priklauso kas vazinejo, kaip vazinejo ir kaip priziurejo.
Jei normalus priziuretas mocas- nebus problemu su jokiu, o jei ir uzlinks kas rimciau, tai ar Uriupinske ar marijampolej - krausi i priekaba ir veshi i LT ;)
Ne tie laikai kai jawom izham ir kitiem gaidzhiam ant rugiu lauke motorus skeldavo..