"Perdirbimas - transporto priemonių sudėtinių dalių keitimas ar papildomų įtaisų įrengimas..." Ribotuva nuimant dalys nei keiciamos, ne irengiamos papildomos, jos tiesiog pasalinamos. O cia nera kalbama apie detaliu pasalinima ;) "Quicker" <profesionalus@gmail.com> wrote in message news:hov6rm$7vt$1@trimpas.omnitel.net... > Yvl wrote: >> tik pries tai reikia rasti pagrinda baudimui... > > Dar tesiant tema: > > Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos > į s a k y m a s > > 1998 m. rugsėjo 11 d. Nr. 348 > Vilnius > > Dėl kelių transporto priemonių gamybos ir perdirbimo tvarkos ir jų > techninės ekspertizės atlikimo norminių dokumentų tvirtinimo > > II. SĄVOKOS > > 8. Perdirbimas - transporto priemonių sudėtinių dalių keitimas ar > papildomų įtaisų įrengimas, dėl ko keičiasi transporto priemonės > konstrukcija ar techninės - eksploatacinės savybės. Perdirbimai pagal jų > kiekį ir sudėtingumą gali būti: > > 8.1. vienetinis perdirbimas - vienintelės transporto priemonės > perdirbimas; > > 8.3. nesudėtingas perdirbimas (perdirbimas A) - transporto priemonės > sudėtinių dalių keitimas analogiškos konstrukcijos dalis su geresnėmis > techninėmis charakteristikomis, dėl ko nereikia keisti transporto > priemonės konstrukcijos, įrangos ir įtaisų įrengimas, naudojant tik > sertifikuotus gaminius; > > 8.4. vidutinio sudėtingumo perdirbimas (perdirbimas B) - transporto > priemonės konstrukcijos keitimas, dėl kurio nelabai keičiasi transporto > priemonės techninės - eksploatacinės savybės, konstrukcijų atsparumas ir > patikimumas, aktyviosios ir pasyviosios saugos bei aplinkos apsaugos > rodikliai, vairuotojo darbo vietos ergonomika, keleivių ir krovinių vežimo > sąlygos; > > 8.5. sudėtingas perdirbimas (perdirbimas C) - transporto priemonės > konstrukcijos keitimas, dėl kurio labai keičiasi transporto priemonės > techninės eksploatacinės savybės, konstrukcijų atsparumas ir patikimumas, > aktyviosios ir pasyviosios saugos bei aplinkos apsaugos rodikliai, > vairuotojo darbo vietos ergonomika, keleivių ir krovinių vežimo sąlygos. > > IV. REIKALAVIMAI TRANSPORTO PRIEMONĖMS PERDIRBTI > > 23. Prieš perdirbant vienetinę transporto priemonę, turi būti parengta > tokia techninė dokumentacija: transporto priemonės gabaritų brėžiniai (jei > keičiasi jos gabaritiniai matmenys), perdirbamų sistemų (agregatų, mazgų) > surinkimo (gabaritų) brėžiniai, svarbiausių įtaisų sudedamųjų dalių darbo > brėžiniai, svarbiausių įtaisų atsparumo apskaičiavimai, transporto > priemonės dinamikos apskaičiavimai (jei dėl perdirbimo keičiasi transporto > priemonės techninės - eksploatacinės savybės). > > 25. Nesudėtingo vienetinio perdirbimo transporto priemonės perdirbimo > techninė dokumentacija ir perdirbta transporto priemonė ekspertizei į > ekspertizių įmonę gali būti pateikiama kartu. > > 26. Vidutinio sudėtingumo ir sudėtingo vienetinio perdirbimo atvejais arba > nevienetinio perdirbimo bandomojo pavyzdžio transporto priemonės techninę > dokumentaciją privaloma pateikti ekspertizei prieš perdirbant transporto > priemonę. > > 27. Perdirbti transporto priemonę turi teisę: > > 27.1. nesudėtingą vienetinį perdirbimą - juridiniai ir fiziniai asmenys; > > 27.2. vienetinį perdirbimą ir nevienetinio perdirbimo bandomąjį pavyzdį - > įmonės, turinčios reikiamą įrangą ir atitinkamos kvalifikacijos > specialistus; > > 27.3. nevienetinį perdirbimą - specializuotos įmonės. > > 28. Perdirbta vienetinė transporto priemonė techninei ekspertizei > pateikiama bet kuriai ekspertizių įmonei. Įgaliota ekspertizių įmonė > atlieka vienetinio transporto priemonių perdirbimo ir nevienetinio > perdirbimo bandomųjų pavyzdžių technines ekspertizes. > > 30. Perdirbtą transporto priemonę būtina perregistruoti, jei ją perdirbant > keitėsi transporto priemonės tipas arba kiti techniniai duomenys, įrašyti > transporto priemonės registracijos liudijime (techniniame pase). Vienetinė > perdirbta transporto priemonė perregistruojama vadovaujantis atitinkamais > ekspertizių įmonių, o nevienetinio perdirbimo transporto priemonės - > specializuotų įmonių išduotais dokumentais. > >