Jo. Dar svarbu, kad cinko dangos storio pokytis neviršytų 0.7 mikrono, nes pasiekus 1.25 Macho, netolygaus ašies masės pasiskirstymo sukelta vibracija gali stabdžių suporte iš DOT4 ir žemesnio indekso stabdžių skysčio sumušt sviestą, o tai, savo ruožtu, staigaus stabdymo atveju negatyviai atsilieptų staiga į važiuojamąją dalį stryktelėjusio senjoro sveikatai. 4/5 į Lietuvą atvežtų mocų tiesiai važiuojant dvi vėžes palieka ir tai eksploatacijos metu budulynas dažniausiai dėl prikniedytos galvos, o ne techniniu nesklandumu organu pasiūla praplečia, o čia ble iš elementarių dalykų nanotechnologijas gimdot. Esmė, kaip jau kažkas minėjo, kad nebūtų trapus metalas, o linksta ašys paprastai irgi ne dėl padidėjusio radiacinio fono, bet nuo konkretaus smūgio į gan neminkštą objektą. "Zhiniukas" parašė naujienų news:jgbvem$ikn$1@trimpas.omnitel.net... O gaminant asi ivertino asies pastorejima del cinko? Normaliai rato guoliu asiai turi buti islaikoma 7-20 mikronu tolerancija i minusa, formos cilindriskumas 3 mikronai ir abieju guoliu montavimo pavirsiu lygiagretumas 6 mikronai. Zhiniukas "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message news:jgbgit$tbj$1@trimpas.omnitel.net... > metalas pagal originalią ašį. > plieno chromo lydinys, 41 > 60Lt > > palikau dar nucinkuot, dar kokia 10Lt >