JAu matau, ad parasei On 2012.04.27 23:01, E.D. wrote: > Tai gal po tokios ilgos litanijos tau, tu papasakosi mums kas ten buvo > su tavo karbais? > > On 2012.04.27 23:00, E.D. wrote: >> Jei tik iki karbo tedaeitu ir ten nusestu, tai gal nelabai kas rupintusi >> del filtru ane?... >> Is tikro tai smulkiosios dulkiu daleles tai ne tokios jau nekaltos kaip >> gali pasirodyt. Jos yra kietos, dazniausiai kietesnes, nei variklio >> detaliu metalas. Oro variklis suvartoja zyyyymiai daugiau, nei benzino. >> Jei ore dulkes, tai jos kartu su oru patenka i degimo kamera ir taip >> toliau. Tame kelyje yra daugelis svarbiausiu variklio trintis poru - >> cilindras-stumoklio ziedai, isiurbimo/ismetimo voztuvai-lizdai, voztuvu >> kreipianciosios-voztuvai. >> Visose siose trinties porose oro dulkes veikia kaip abrazyvines >> (slifavimo/sveitimo) daleles, ir nuolatos svelniai (arba nelabai) >> slifuoja metaliniu besitrinanciu detaliu pavirsius. Tos daleles dalinai >> isplaunamos variklio tepalo. Bet variklyje esancios trinties poros >> atlieka labai daug judejimo ciklu tarp tepalu pakeitimu ir del to net >> mazas kiekis dulkiu ore beveik garantuotai pakenks varikliui. >> >> Tai tiek to paprasto paaiskinimo. >> >> Nejuokauk be oro filtro. >> >> >> On 2012.04.27 15:23, Rrr wrote: >>> O tai tos pateke daleles kazka sugadina ar tik karba uzkisha? Karta >>> per metus issivalyt nera sunku, kelios h ir viskas svaru, va per sia >>> savaite jau 2 kart isardes buvau. :-D >>> >>> >>> "Icetom"<kkkk@kkk.com> wrote in message >>> news:jndfbs$kpo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> O nafig tas tepalas is viso? Kad kita karta lengviau >>>>> atsiplautu/prasipustu >>>>> shudai? :-D >>>> >>>> Jei transporto priemonė pardavimui, gali ir netepti spec. filtru. Bet >>>> jei >>>> darai sau tai privaloma sutepti spec. tepalu. Spec. tepalas >>>> reikalingas tam, >>>> kad: >>>> - sulaikyti daleles; >>>> - atstumti drėgmę, vandenį. >>>>