"tvarkiau nes gerai pasilus/pavazinejus 1/2 cilindre atsirasdavo čiagždėjimas (gana tylus, bet issiskirdavo, itariau, kad voztuvai, nes laisva grandine skambetu kitaip)." + sita moca turiu tik metus, neaisku kas ir kaip daryta, tas ciagzdejimas atsirado tik praeito sezono gale. Jau pakeiciau vairo guolius, sankaba, tepala, isvaliau karbus, K&N filtra isploviau ir sutepiau su K&N recharger kit'u (kaip cia visi sake kad butina). Tai galvoju ir voztuvus reik prainspektuot. "Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message news:jognvu$tob$1@trimpas.omnitel.net... > man tai klausimas, ko tu ten is viso lindai? > > > "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message > news:jogkro$qup$1@trimpas.omnitel.net... >> Sita turejau rankose kai viska dariau. Cia reziume, surinktas is manualo. >> Turejau ir sita, ir manuala. Specifikacijos aiskios. Nu bandysiu nusiprikt >> kokiuose senukuose kita tarpumati ir pastatysiu ant spec minimumo. Nes tas >> tarskejimas del tarpu tikrai nervina, nepatinka man toks variklio garsas. >> :) >> >> >> On 2012.05.10 16:26, dpi wrote: >>> Radau ir kitoki. Dar ir sioks toks reguliavimo manualas: >>> http://www.motorcycleanchor.com/katana/trinc/valve.htm >>> Dar klausimas ar veleneliai teisingose pozicijose buvo reguliuojant. >>> >>> >>> >>> "dpi"<dpi@no.mail> wrote in message >>> news:jogfkj$l3i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O kur tas specifikacijas nusiziurejai? >>>> Pas tave ten su varztais reguliuojami kaip suprantu? Internete matau >>>> 0,10 — 0,15 mm >>>> http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX600F-numbers.shtml >>>> >> >