Teip, pirmam poste klausiau apie KLE, ale Velnias pasnekejo kad nebais jis tinka, tam, apie ka neparasiau pirmam poste, bet parasiau veliau :) Paksui klausiau apie viencilindrius klynabirbius, bo su terminatorium teko vazinet ir patiko labiau nei DRse, kazkoks lengvesnis, patogesnis. Tai vat ir klausiau kas dar is tokiu stotu eilen su sitais? ale kaip suprantu lpk pabere jau principe visus, kurie tilptu I ubago biudzeta iki 5k. DR, XR, XT, TT, KLR, KLX KLX siaip mielas akiai atrodo, nors endurikus pagal grozi rinktis ir ne pats protingiausias speju dalykas :) Bet kad ir skelbimuose ju vos vienas-kitas :/ "Yvl" wrote in message news:jt1i6q$ud4$1@trimpas.omnitel.net... tai kad gerb. prelegentas pirmam poste apskritai nerase, kur planuoja lekt, o tik sarasa pateike :) "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:jt1hsq$ttu$1@trimpas.omnitel.net... > Nu bet gryžtam prie temos - reikia motociklo važinėt žvyrkeliais ir čiut > čiut bekele. Per dieną maks 200-300km. Mano kuklia nuomone px kiek ten > cilindrų, su vienu gal net fainiau, parpia geriau, nuo žemesnių kabina, > sukimo momentas geras. Px kad asfaltu važiuojant kažkiek labiau > vibruoja, ant žvyro taigi kaip ir nesijaus. Gi pilna tų viencilindrių, > negamintų jų niekas jei būtų viskas taip blogai, kaip čia bandai pasakyt. > >> o as turiu tris saltinius, kurie mano tauzijimus patvirtins. kas tada?