Nepabandes nesuzinosi. :-) "wundis" <marjus@lotuliukas.gmeile> wrote in message news:klnroi$7ll$1@trimpas.omnitel.net... > wtf? ka tu cia fantazuoji? butu viduramziai tave sudegint ant lauzo reiketu > uz erezijas. > > pili toki tepala koks yra rekomenduojamas gamintojo, vienintelis dalykas ka > gali padaryti geriau yra ipilti pilna sintetika vietoj pusiau sintetikos. ir > beabejo, tiktai motocikline alyva. > > > > "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message > news:kl609u$99q$1@trimpas.omnitel.net... > Reikia biski tirstesni, standartas eina 10W40. Kad dirbtu biski tyliau, > reikia biski tirstesnio, tai butu kazkas apie 15W50 ar 20W50. Supylus toki, > kaip ir turetu biski apmazet variklio triuksmas ir kai labai karsta pageret > ausinimas. Tik nepilk masininiu ir ziurek, kad tepalas butu tinkamas slapiai > sankabai (wet clutch). O del begiu, tai su skystesniu kaip tik begiai > jungsis staigiau/kieciau, o su tirtesniu - minksciau, jungiant tarsi > perplauks i kita begi. > > Dabar 10W40, bet turbut pereisiu vel ant 15W50. > > P.S. Kaip ten be butu su garsais, skystesnis tepalas geriau, jis geriau tepa > ir saugo dalis, bet kadangi mocas jau gana senas ir norisi, kad tu visokiu > voztuvu ir pan garsu butu maziau, tai geriau 15W50 supilsiu, vis tiek > atvazinesiu dar metus ar du ir po to reiks imt koki GSX-R. :-)) > > > "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message > news:kl5v5a$809$1@trimpas.omnitel.net... >> Jo ten skyle kiaurai, jei jau prades tepaluotis, suksiu kiaurai. Kolkas >> kaip >> ir sakiau viskas lyg ir ok, tiesa vaziavau nedaug. Ten senesniam poste >> rasei, kad kazkurios rusies tepalus supylus, garsesnis motoro darbas buvo, >> barskejimas, begiai sunkiau jungesi kiek pamenu, ka paskui supylei? Pas >> mane >> dabar Elf is baikshopo supilta, tai begiai bukai jungiasi, antro buna ir >> neimusu is pirmo karto :) >> >> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >> news:kl5udd$78k$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tas kur prie radiatoriaus, tai nelabai gerai, kad prasuktas, bet jei >>> tarpine gera ir neleidzia tepalu, tai irgi nesukciau galvos. Bet man >>> rodos, kad ten yra kiaura skyle, tiksliai nepamenu, tai gali paimt >>> ilgesni >>> ir ciut ciut plonesni varzta su gaike ir tiek. Nu arba gali aisku didint >>> sriegi ir isukt didesni varzta, bet jei tepalu neleidzia, tai palikciau >>> kaip yra. >>> >>> >>> "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message >>> news:kl53pf$alj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> geltonai pamalevota, vienas ten kur parasyta kad nesimato >>>> >>>> "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> wrote in message >>>> news:kl53o6$akm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sestadieni nusijamiau dangteli, susireguliavau voztuvus (visi IN buvo >>>>> uzspausti maziau minimumo, kiek tiksliai nematavau, EX vienas buvo >>>>> ribose, >>>>> kiti irgi uzspausti.), nu cia fignia, linksmybes prasidejo kai reikejo >>>>> viska >>>>> susukt, pasirodo kad trys varztai (sriegiai) buvo prasukti (apskritai, >>>>> atsukinejant visi labai lengvai atsisuko). prikabinu atacmenta katrie >>>>> prasukti. Apsukau rata aplink pasilus, nu tepalu lyg ir nevaro, bet gal >>>>> reiktu daugiau pakaitint kad pasimatytu :/ is kitos puses jei nevare >>>>> priestai tai neturi ir dabar varyt. Zodziu kaip ir kur tokia >>>>> siknarankiu >>>>> problema tvarkoma? >>>>> GSF600 >>>>> >