Dvirati su benzininiu varikliu. "911" <911@gmail.com> wrote in message news:kpffhp$9o3$1@trimpas.omnitel.net... > apie koky cia motocikla rasai? izha ar jawa? > > "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:kpf1jb$r6v$1@trimpas.omnitel.net... > Visada su sankaba. Perjungiant is 2 i 3 ir toliau, sankaba GALI nuspausti ne iki galo. Jungiant zemyn sankaba BUTINA. > > Zinoma, gali perjungineti ir be sankabos (isskyrus pajudejima is vietos), bet laikui begant susideves greiciu deze ir reiks tvarkyt deze. Nebent esi PRO ir visada labai tiksliai sugebesi perjungti begi pataikes i apsukas, bet vis tiek su sankaba motociklui sveikiau. > > Zodziu, jei motociklas patinka ir zadi ilgai juo vazinet, jungi su sankaba ir nesuki galvos. > > Beja, yra toks dalykas kaip quick shifter, gali buti, kad esi tokiu mates Youtube ir visokiuose Moto GP. Begiai jungiasi aukstyn patys pasieke atitinkamas apsukas ir visada pataiko i reikiamas apsukas, todel pats sankabos gali nenaudoti, iskyrus pajudejima is vietos ir letejima. I gamyklinius tokiu nededa, cia nebent pats toki gali nusipirkes prisimontuot, jei motociklas naudojamas ziedinese lenktynese. > > PVZ: > http://www.youtube.com/watch?v=D-MWY0OzbZg > http://www.youtube.com/watch?v=etVxYaHzDNU > > > "Nikonis" <ev@trinti.elinijos.lt> wrote in message news:kpevvl$p8k$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> Kaip normalūs žmonės perjunginėja bėgius, naudoja sankabą, ar sankaba skirta >> tik pajudėti iš vietos? >> Žiūriu vieni junginėja su sankaba, kiti be. Kuris būdas geresnis/sveikesnis? >> Ar tai priklauso nuo konkretaus motociklo? >> Aš jungdamas bėgius naudoju sankaba. >>