Sveiki, Pacientas GSF600 95' Padekit man durnam suvokti, kur ant sito daikto karbu reguliuojamas misinio riebumas? Kaip as nieko nebaiges tik forumu ir jutubo prisiziurejes suprantu, ant karbo buna arba varztas katras reguliuoja oro padavima, arba varztas kuris reguliuoja benzo padavima, rysium su tuo ir misinio riebuma. Ant manojo gi bandito karbu yra po varzta, katrie reguliuoja, kaip suprantu, jau sumaisyto misinio padavima I karba (pic). Dabar prie klausimo - Kadangi atradau netraukos priezasti - ribotuvus ir juos isoperavau, atsirado klausimas, ar teisingai patapo sureguliuoti pilot screw, nes pagal manuala, jie turi buti issukti 1 7/8 karto. Pas mane gi buvo issukti visi skirtingai, nuo ~3,3 iki ~3,6 karto. Kadangi buvo ribotuvai ir ismetimas aftermarketinis, kas itakoja pilot screw padeti, tai primeciau, kad gal viska ten sureguliavo koks protingas zmogus UK ir taip turejo buti. Betgi kadangi dabar nebera ribotuvu, tai norint tureti tvarkinga motoro darba, teoriskai reiktu pernauja juos pasukiot. Va ta ir susiruosiau padaryti viena vakara, t.y. atsizymejau kaip viskas buvo, kad reikalui esant atstatyti, ir nusukau visus I tokia padeti, kaip rekomenduoja manualas. Variklis dirba, ar graziau ar negraziau bbz, man dramblys ant ausies sedi. Bet vaziuojant skirtumas yra, nes uzlauzus gaza ir ji numetus saudo duslerke ir gazuojant ant laisvu, netaip greit krenta apsukos iki idle (pakimba trumpam prie 2000rpm). Taip suprantu, kad benzas nesudega? Atsukus siek tiek daugiau, atsiranda lagas atsukus gaza - pridusta ir tik poto pradeda rauti. Zodziu is sitos raslevos sekantys klausimai: 1. Tie pilot screw pas bandita reguliuoja vistik misinio riebuma, ar kita bibiene? 2. Jeigu saudo - uzsukta per daug, ar per mazai? 3. Jei dusta atsukta per daug ar per mazai? 4. Kaip isvis teisingai susireguliuoti? Kai vienas karbas tai paprasta, atrandi vieta kur dirba graziausiai ir valio, o va su keturiais jau problematiska, beto tuos jibanus varztus sukiuot nu nachui kaip nepatogu, visas rankas apsisvilinau :)