Neturejau streeto visai be stiklo, tai nezinau kiek ten blogai prie labai didelio greicio >120kmh. Bet jei su stiklu, tai jokiu problemu pralekti ir 200kmh. Su Suzuki Bandit'ais lakstydavom paskui britvininkus aplink Vilniu. Su SV650 su stiklu irgi be problemu. Kiek girdejes kiti tuos maziukus ant Hornetu uzsideda ir labai padeda. Stryto pliusai: * bene pigiausi pagal metus, bukle ir galia * garsas, galia panasi i sportiniu (britvu) * grazus klasikinis (ar kiek modernesnis) dizainas * maziau uzdrozti ir patvaresni nei britvos * manevringumas mieste geresnis nei britvos Minusai: * nebe toks patogus prie didziuliu greiciu Zodziu labiausiai skonio reikalas ir kainos. Jeigu zmogui norisi sportinio moco, jam enduro nereikia siulyti ir atvirksciai. Streetas yra arciau sportinio. Su senom endurkem esu vazinejes po miskus, kur nuomoja. Ten smagu, bet po miesta man jis nepatiktu. Gal irgi butu neblogai norint pachuliganavot saligatviais ir pievom. Dar del ne didelio ugio man enduro nepatogiai auksti. ---- zx6r "911" wrote in message news:na4s9u$2k0$1@trimpas.omnitel.net... As tai isvis nesuprantu streeto paskirties ypac vazinejant lietuvoj. po miesta maltis piko metu neymanoma sujokiu del kulturos trukumo, uzmiesti niekur realiai su juo nepavaziuosi, nu pavaziuosi bet jokio dziaugsmo, pucia, palekt-nepaleksi, eilinis nuvaziavimas nuo asfalto su kruva streso ypac pradinukui. nusiperki soft endura kad ir koki gs'a ir viska turi viename, ir mieste patogu gerai ir uzmiesti ir nuvaziavus nuo asfalto. uzsidedi auksta stikla ir deze gale - tobulai viskas dar ir po pasauli pasimalt gali :) Tik dazniausiai tiem pradinukam reikia but kietiem pries aplinkinius, o streetas tai bent y britva panasus... ;)))) Ka ten endurke -kroselka eiline :) Nors as irgi 2003' pradejau nuo zx6r :D