O jei mieste nusibatoninsi ant 100 ir nepataiskysi į džipą. Arba ant 30 pataikysi į džipą. Tada apsaugos ir padės. "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:qdlh0t$q49$1@trimpas.omnitel.net... > Vaziuojant trasoj, apsaugos gal ir turi prasmes, bet jeigu mieste griusi > ant kokio 100 ar trenksiesi i koki dzipa, tai labai abejoju, kad tau pades > kokios nors apsaugos. > > Net jeigu apsirengsi kieciausia odini kombinezona, tai jis tau pades tik > nuo galuniu nusibaldojimo ir odos nutarkavimo, bet ne nuo didelio smugio i > kita masina, stulpa, medi ir pan. > > Kaip sakant, nepriklausomai nuo apsaugu, geriausia apsauga yra parotingas > vaziavimas, ivikiu numatymas i prieki ir pan. Bet nesakau, kad apsaugu > nereikia, reikia, bet neturi galvoti, kad jeigu va as dabar su gerom > apsaugom, galiu vaziuoti zymiai greiciau ir antra, apsaugos neturi tau > maisyti vairuoti. > > > On 2019.06.10 14:28, Arj wrote: >> nespecealistas moto aprangoj/apsaugose, bet ziurejciau I tiketinas >> traumas. >> Jei ju labiau reikia krapstantis apie motocikla, priklaupti, atsiremti >> keliu - imciau minkstas. >> jei reiktu nuo rimtesnio atvejo - kaip vazinejimui su britva - tik >> "kietas", kad asfaltu ciuozant nenudiltu ar menisko neismustu. >> enduro atveju tai dar reiktu pagalvoti ka imti - pasiziureciau ka siulo >> rimtesnes firmos motosportui ir pan apsaugas - kaip jos atrodo. >> Pats turi apsaugas motocikliniku keliams, bet naudoju tik ant >> snieglentes - motociklui rimtesniu noretusi. >> >> "Sail" parašė naujienų news:qdlctu$lca$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Paziurejau buna pas specovkes pardavejus is akies visai neblogi lankstus >> antkeliai. >> >> Gal tokius pabandyt? Anyway daug geriau negu nieko. >> >> >