Prie to pacio, gal parekomenduosit meistrus ar servisiuka ant Vilniaus, kas tvarkingai sureguliuotu/sinchronizuotu karbus mano Aprilia Pegaso. Nes kazkaip nelabai patinka variklio darbas tiesiaja vaziuojant, jauciasi siokie tokie "trukciojimai", nors rankenos nesukineji. Ir dar buna, kai ilgesni laika pastovi nevazinejamas, sunkiai kuriasi ant salto. Filtrai ir zvake pakeisti, giliau lyst paciam nelabai noro yra. Ar geriau vaziuot tiesiai i Aprilia ir ten reguliuotis? Nors nemanau, kad tam Pegase labai didele egzotika butu, kad normalus meistras nesuprastu kas prie ko :) "Virgis" <xxx@xxx.lt.> wrote in message news:h0iprg$97u$1@trimpas.omnitel.net... > Na, jei nera patirties ir patarimai nedaug pades. > pvz. Pasitikrinti kuro kieki kameroje permatomos slangutes pagalba > (ziureti manuale koks turi buti lygis); Pasitikrinti ar "teisingai" > paduodamas vakuumas (ar sveikos ir nenusimove slagutes); ar neneusimuse > karbu sinchrinizavimas (yra specialus monometrai arba pasidaromas > "stendas" pliauskos, permatomos slangutes ir tepalo pagalba), ar > neuzsiukslintas oro ir kuro filtrai; ar tvarkingi gazo bei patsoso trosai; > ar patsoso trosas turi "teisinga" eiga - pilnai atidaro ir pilnai uzdaro > (esant reikalui sureguliuoti) ir t.t. ir pan. > > Dar gali buti problemos su pludem ir adatom. > > Reziumuojant siulau nuvezti kam nors (kas tai supranta), kad atsuktuvo, > kompresoriaus ir zibalo pagalba isvalytu karbus bei sureguliuotu ir > sinchronizuotu. > > P.S. Raktas zvakes issukimui ne kazin ka kainuoja. Ne tik mocuose, bet > daug auto modeliu zvakes yra giliau nuleistos. > > "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:h0imsa$3t9$1@trimpas.omnitel.net... >> Na jei nusimanyciau daugiau, papasakociau. Moto, kaip matosi is nuorodu, >> Kawasaki el250. >> Karbai du. >> Na o jei papasakotum daugiau, ka turi minty "kompleksiskai". Kaip >> minejau, >> isardyt viska iki karbu nepavyko, karbu sinchronizacijai ar reguliavimui >> nei >> irankiu, nei patirties ner. Pas ka paklausti ar patirties pasisemti irgi >> ner. >> >> Ziauriai cia pats sau sitoj stuacijoj atrodau, ciainikas visiskas... Nu >> bet >> reik pradet kada nors. >> >> "Virgis" <xxx@xxx.lt.> wrote in message >> news:h0imai$2tv$1@trimpas.omnitel.net... >>> O tai gal daugiau info apie moca? Koks kuro valdymas? Del spec >>> irankiu - >>> sazines reik turet, kad skustis, su 4 karbais problemu nematom (pas >>> pati, >>> spejant is paveiksliuko ir www nuorodos tik 2 tera). >>> P.S. Vien "riebumas" cia ne prie ko. Kompleksiskai ziureti reikia >>> >>> "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >>> news:h0il43$kb$1@trimpas.omnitel.net... >>> > Ko tai motociklas veluoja su atsaku i gaza, rankena pasuki, o apsukos >>> > po >>> > kokios sekundes tik pradeda kilt, toks pakankamai jauciamas lagas. Jei >>> > pasuki iki dugno, pauze dar ilgesne. >>> > >>> > Kvailas itarimas, kad kuro misinys per riebus (nes jei ant karsto >> padsosas >>> > ijungtas, tada suvisam gesta, pasukus gaza). >>> > >>> > Sakau, pareguliuociau misini ir ziureciau, kas daros, pries tai >> uzsirases >>> > esama varztu isukimo padeti. >>> > Mazu kas nors yra dares tokias operacijas, tiesa pasakius, nezinau, >>> > kur >>> > ten >>> > sukiot. Gal patarsit? >>> > >>> > Karbai va: >>> > >>> > >> http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1611.gif >>> > >>> > >> http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1612.gif >>> > >>> > P.s. Nu ir mocas. Ji tik ginekologas gali ardyt. Iki karbu taip ir >>> > neprisikasiau, kaip viska i rema sukisa, nzn. Ble zvakes 8 cm gylio >>> > sachtoj, >>> > be spec irankiu niekaip :-( >>> > >>> > >>> > >>> >>> >> >> > >