Reigstruot bet kuriuo atveju apsimoka ir reikia, jei nori ramiai vazinet. Vaziuot iki bekeles ar trasos rekomenduojama irgi bekele, arba veztis ant priekabos, jei ilgesnis atstumas. Vaziuot asfaltu isvis nesamone, nes padangos dyla ant akiu, o ir seip jie nemegsta vaziavimo ilga laika tuo paciu greiciu. "Kantega" <nein@schland.uk> wrote in message news:h2vu1q$gum$1@trimpas.omnitel.net... >> Cia tikras hardas su visom jo pasekmem, prieziuros subtilybem ir gerybem, > Gal galėtum trumpai papsakoti pradedančiajam apie priežiūrą, kaip ji > vyksta, kas kiek (bent jau gaires, nes viskas priklauso nuo smaugimo > lygio...) > >> bet kadangi Yamaha, tai patikimumas gerokai didesnis nei KTM. > Galima ir su kitais modeliais palyginti. Apie KTM girdėjau kad jiems > pastoviai reikia varžtus priveržinėti, kitaip subyrės bevažiuojant. > Jamahos liktai neturi tokių savybių :) > > Beje, yra dar toks YZ450F, kuris yra beveik 15kg lengvesnis (pasak > gamintojo web-psl) bei neturi elektros starterio. Nors šiaip viskas tas > pats. Kiek suprantu jis visai negali būti registruojamas? > > Ir šiaip iš vis durnas klausimas - ar "apsimoka" tokį aparatą registruoti > siekiant išvengti jo vežimo iki bekelės? Gal čia visiška nesąmonė? > > Ačiū >