Oi, bet tu matyt pirksi jau parvaryta... Tai gali ignoruot antra dali. "Vejas" <some@ones.com> wrote in message news:h7hdd0$n7e$1@trimpas.omnitel.net... > Neretai zibinto nereikia keisti. Jis tiesiog buna nelauziantis spindulio. > > Tik pirkdamas is anglo isitikink kad tau parduodant V5 tvarkys kaip > eksportuojant, o ne tiesiog parduodant kaip UK naujam savininkui. > Pardavejas turi issplesti berods 12 dali tu V5 dokumentu uzpildyti ir > nusiusti UK "regitrai", o tau atiduot visa kas liko. Bloga alternatyva - > tau duoda tik "New keeper suplement" berods 8 dali. Tada galima sakyti - > neturi V5 ir bus sunkiau uzregistruot. > Pagooglines turetum rasti info. > > > "Saulius" <alio@valio.lt> wrote in message > news:h7h0v1$7po$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> Dairausi pirmo motociklo ir matau pardavime daug motociklu is anglijos, >> idomu kokios kyla problemos perkant toki motocikla, ka be priekinio >> zibinto reikia keisti, kad sekmingai priregistruoti ir praeiti >> technikine? Ar reikia kazkokio sertifikavimo? Kokie dar yra niuansai? >> Skelbimuose del automobiliu ir motociklu is anglijos daznai buna parasyta >> "yra V5", tai kazkoks dokumentas palengvinantis reikalus registruojant ar >> einant technikine ar dar kazkas? >> >> Dekui uz pagalba > >