tokios krumpliaratines poros reguliavimas yra itin svarbus dalykas. jei del per dideles gamybos tolerancijos (paciu krumpliu ar korpuso guoliavieciu), eksploatacijos eigoje atsiradusiu laisvumu krumpliai pradeda sukibti ne visu plotu, 'taskuose', tai glo ilgai laukti nereiks. 'taskinio' sukibimo vietose metalas pradeda kaisti, savo ruoztu reduktoriaus alyva nebeuztikrins tepimo pleveles (ir taip jos ten sunkus gyvenimas reduktoriuje), bus pazeistas cementavisas ir tolyn grazyn. teko matyti uzianciu reduktoriu, kai metalo pazeidima sunku plika akimi ir iziureti. o uzia nors tu ka. ir jei poros nepakeisi, tai subirs gabalais ir nusines is paskos viska. beje, pastaba, kad kardano 'efektyvumas' mazesnis (matyt tureta omeny perdavimo nuostoliai?) uz grandines nebutinai teisinga. pagooglinkime mindaugas "Kantega" <ne@turiu.com> wrote in message news:hbsbud$4li$1@trimpas.omnitel.net... >> O kokiu priezasciu tikiesi? nu prastas konstrukcinis-techninis >> sprendimas. >> Nes tie pareinantys reduktoriai zinoma beda pasak BMW atstovu. Ten viskas >> uzdara, ner ka sugadinti paciam. > > Tai jau tikslesne formuluote. Beje vokiskame GS forume radau viena gija > apie reduktorius. > Chebra raso kad servisai keicia tepala net tuose modeliuose kur nera > tepalo isleidimo angos > (ala uzpildimas visam gyvenimui), nes kitaip butent gresia reduktoriaus > gedimas. >