Jei ziuret analogija su auto route, tai nustacius greiciausia laika ir pasirinkus kad vengtu neasfaltuotu keliu turetu routint kaip ir automobiliai, t.y. stengsis issokti i aukstesnio lygio kelia jei yra galimybe. O draudimai galioja taip - pestiesiems ir dviraciams galima bet kur, o automobiliams tik ten kur leidziama. Nezinau kaip dviraciams (netestavau) bet pvz. pesciuju rezimu routina net pries eisma, per plytas ir pan. Dviraciams gal yra kitu niuansu, pasidomesiu. "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:h6e27j$u5m$1@trimpas.omnitel.net... > bet: ar leidžiama kur ir automobilaims leidžiama ir draudžiama > ar leidžiama tik kur automobiliams draudžiama? > > nes sakau - pradeda rodyti ratais: kuo greičiau nuvedinėja nuo pagrindinių > gatvių. > nors pvz šalia ukmergės gatvės eina dviračių takas, bet nuvedinėja nuo jos > į šalutins - > baltrušaičio, fabijoniškių. > > vat toks ir vaizdas kad niekas nedaryti, niekas nesinaudoja nes neįmanoma, > o iš jų ir > tikimasi, kad niekas nesinaudos, tai neverta daryti. > > pvz kaip norėčiau: pasirinkimai du: bicycle cross ir bicycle mtb. butu > bent aiškiau, > ar gali bet kokiais miško takeliais vesti, ar gatvėmis ir takais su danga. > > "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message > news:h6e1ls$t4b$1@trimpas.omnitel.net... >> Manau nustacius trumpiausia kelia turetu vesti normaliai. Aplamai su >> pesciuju ir dviraciu rezimais nedaryta nieko, tik leidziama jiems >> vaziuoti >> ten kur automobliais draudziama. Va ir viskas. >> >> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:h6e0gv$r37$1@trimpas.omnitel.net... >>> kai leidzia ten, kur neleidzia automobiliam tai gerai, >>> bet kai pakeiti i bicycle, ir marsrutą iskart padaro kilpom ratais >>> ilgesnį, tai.... >>> plius - šaligatviais neleidžia, gatvėm neleidžia - vis nukreipinėja >>> kažkur >>> į šalutines, dviračių takai neįvesti. >>> dar: ar jau įvestas dviračių takas Nerijoje, link žaliųjų ežerų, palei >>> nerį? >>> >>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message >>> news:h6dous$esp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Siuo metu Lietuva TOPO tiesiog leidzia pravaziuoti jiems ten, kur >>>> neleidziama automobiliams, jei zinai geresni buda ar turi skaitmenini >>>> varianta jiems visoje Lietuvoje - duok zinot. >>>> >>>> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>> news:h6dn7l$c36$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> o jūs atsižvelgiat į tai kad garmin įrenginyje yra pasirinkimas >>>>> bicycle? >>>>> atai kai jį pasirenki, tai visiškas nesąmones pradeda rodyti, >>>>> atrodo, kad nieks net nekreipia dėmesio, jog toks yra, ir nieko ten >>>>> netaiso. >>>>> >>>>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message >>>>> news:h6dlc3$8nf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na sunku pasakyti, nera kazkokios statistikos. Iki sios dienos buvo >>>>>> gauti >>>>>> 43 >>>>>> laiskai i topo.garmin.lt forma, juose buvo informuojama daznai ne >>>>>> apie >>>>>> viena >>>>>> o kelias klaidas, praktiskai visos jos istaisytos. Kai kada >>>>>> dubliavosi >>>>>> klaidos, dar buvo gauta anksciau kazkiek klaidu kuriu neskaiciavau. >>>>>> :) >>>>>> Taip >>>>>> pat is hnit-baltic kazka gal pataise is savo puses, sitos >>>>>> informacijos >>>>>> nezinau. Kilometru niekad neskaiciavau :), jei idomu dabar yra 77814 >>>>>> km. >>>>>> POI >>>>>> beveik neliesti, pagrinde taisymai liecia keliu sluoksni. >>>>>> >>>>>> "bullka" <groups.lt@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:h6ca41$44i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> O tai kažkokią statistiką vedate? >>>>>>> Pvz tiek ir tiek km naujų kelių, tiek km panaikinta, toks skaičius >>>>>>> bugfix'ų, naujų POI skaičius/pataisymai/ištrynimai. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:h6bpq5$hsf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tipo jau yra. Dideliu naujoviu ner, senu klaidu taisymas, nauju >>>>>>>> idejimas. >>>>>>>> :) Registruoti vartotojai ras ji kur visada, visi kiti irgi kaip >>>>>>>> visada >>>>>>>> veliau. >>>>>>>