Tema: Re: Navigon reikalai
Autorius: Doxlas
Data: 2010-04-06 16:45:16
Ash sunenui Kaledoms padovanojau Navigon navigatoriu, tai truputi ji pamaigiau, zhemelapius atnaujinau. Dabar yra 2010Q1 Europos zhemelapiai, tiekejas - Navteq. POI'sus, radarus internete susirast neproblema. Nustebino didelis ir gana detalus Rusijos (o ne vien Europines jos dalies) zhemelapis. Softa atnaujinant reikia skaityt forumus ir rinktis pagal hardwara tinkama versija. Yra PNA, PDA su winCE ir WinMob platformoms, iPhonui, symbianui.
Dabar sudejau 7.4.3 berods softa (winCE), tai settingu daug, bet pvz lietuviu kalbos uzhkurt nepavyko (gal ne tos versijos kalbos failas buvo). Bendrai UI visai malonus, menu ishdestymas logishkas. Bet vistiek i ta pati navigatoriu idejau dar ir iGO 8.3 su skinais ir Regio zhemelapiais, lietuviu kalba.
Pats aparatas paprastutis - Navigon 3100, bet touchscreenas (320x240) tikrai neblogas (resistive) - man ipratusiam prie capaticive, tik atrode kad kaip chia taip stipriai spaust reikia. Surinktas solidzhiai, nebrashka, garsiakalbis geras. Pats aparatas neperdidelis - kad butu galima ir perschiomis/dvirachiu pasineshiot, kainavo tiek pat kaip kinietishki/lenkishki su 4.3' ekranais.