Papasakosiu kaip darau as. Pradzioje pasidarau marsuto juodrastini varijanta. T.y. pasizymiu pagrindinius punktus pro kuriuos noriu vaziuoti. Jeigu tokiu nera tai iskart su Garmin Mapsource arba Via Michelin ... pasidarau marsruta su visais punktais. Arba be tarpiniu punktu (jeigu tokiu nera). Bendram sudarytam marsrute mazdaug pasiskaiciuoju kiek galesiu per diena nuvaziuoti ir kur tiketis nakvot. Tada marsruta sudalinu gabalais. Visus gautus tarpinius taskus suvedu i navigatoriu. Daznai gaunasi jog ivedu keleta alternatyviu aplankymo-sustojimo tasku. Vaziuodamas naviguoju pagal suvestus taskus, taciau ,reikalui esant, galima operatviai marsuta keisti (priklausomai nuo poreikiu). Neretai buna jog vaziuojant ilgesni marsruta navigatoriaus ekrane pasirodo zenklas jog surastas geresnis marsrutas. Tada masruta perskaiciuoju (tiksliau navigatorius tai padaro). Iskarto naviguoti ilga marsruta nepatartina, kadangi tenka kirsti keleto valstybiu sienas. Kadangi buvusi soc lagerio zemelapiai dar nera labai geri ir pilnai suderinti vakaru Europos saliu zemelapiais, tai kertant sienas gali laukti ivairus netiketumai. Del sios priezasties as labai kruopsciai renkuosi sienu kirtimo vietas ir jas pasizymiu kaip tarpinius punktus. "none" wrote > Sveiki, dar nebuvau kur nors toliau isvaziaves tai nezinau, planuoju vaziuoti i uzsieni, kaip > planuotis marsruta ar gabalais pvz. iki sienos ar galiu pasitiket ir is karto galutini tiksla > irasyt ir nesukt sau galvos? Turiu lark su igo >