Nežinau, mane tas CN Europe NT domino dėl Danijos ir Švedijos. Kiek žiūrėjau, detalumas tiek ten, tiek Lietuvoje normalus. Aišku, skirtingai nuo Lietuva Topo, jame šiek tiek mažiau POI ir nėra topografinių duomenų, bet šiaip detalumas tkrai normalus. Bet aš įsidiegiau originalų 2011, su kuriuo reikėjo atlikti visas tas atrakinimo apeigas. "BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:i0kd4l$n9a$1@trimpas.omnitel.net... > Tai kuriozas tas, kad pas mane tą žemėlapį rodo, nerėkia, kad užrakintas. > > gal tai susiję su tuo, kad šaltinyje, iš kur siunčiau, buvo paminėta, jog > šis CN Europe NT yra konvertuotas į senesnio suderinamumo formatą ir matomai > nebereikia papildomai tų unl failų. Bet vis viena kažkas ne taip, nes A2 > autostrados yra tik dalis ir pvz. darant maršrutą į Šiaulius siūlo važiuoti > A1 > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i0k6tu$dpj$1@trimpas.omnitel.net... >> Šiaip jau kai žemėlapis netrakintas, tai GarminXT rėkia paleidžiant. O >> pasižiūrėti kokias žemėlapiais GarminXT naudojasi galima nuėjus į >> Tools->Manage My Data->Maps->Detailed Maps ir pažiūrėti ar ten įrašyta CN >> Europe NT. Gali dar žemėlapio rodymo parametruose pasirinkti "outline >> detailed maps" - tada detalūs žemėlapiai bus apibrėžti kvadratėliais. Kaip >> jau rašiau, exportuotiems iš Mapsource žemėlapiams GarminXT nereikalauja >> jokio kodo, o CN Europe NT - vis tiek reikalauja. Jį reikia sugeneruoti >> pagal Card ID ir mapset numerį ir įrašyti į failą gmapsupp.unl (ar kitu >> pavadinimu, jei tavo .img turi kitą iš GarminXT pripažįstamų pavadinimų), >> o failą padėti į GarminXT direktoriją. >