Tema: Re: multi-touch gps
Autorius: RaR
Data: 2010-07-13 13:54:23
Skaitmeninės technologijos vis labiau artėja prie realybės, kol galiausiai nuo jos nebesiskiria. Tada susiduriame su problema - kam tos skaitmeninės technologijos, jeigu yra realybė?

Navigacija juk ne žaidimas ar treniruoklis, bet, kaip dažnai būna, į naujus aparatus pridedamos ne tos funkcijos, kurios reikalingos vartotojui, bet tos, kurioms sukurta technologija. Bet nėra ko norėti, skaitmeninės technologijos jau seniai pasuko ta linkme, kad kiekvienas aparatas visų pirma yra žaislas, o tik po to instrumentas.