Slyva Kompotas, Jr. escribió: > Dar i sita atsakau ir nepykit -- einu dirbti. > Lanbai saunu kad yra zmogus su kuriuo dar galima kazka pasigincyti, o buna tokiu veikeju kad net istarus tik zodeli iGO plaukai pradeda siaustis > >> Visus galimus skaiciavimo marsrutus (greitas, lengvas, trumpas.....) >> nupaiso visus iskart pagal spalvas, taip isanalizuoti ir issirinkti >> sau tinkama. Dauguma navigatoriu sugebe tik po viena marsruta >> suskaiciuoti ir nupaisyti. > > Mano kuklia nuomone, beprasmis darbas navigatoriuje bandyti iziureti, > kuris marsrutas geresnis. Bent jau as tuose screenshotuose net ir labai > saziningai spoksodamas nieko doro nepamaciau. Tai galima pasididinti pasimazinti > Kaip ir sakiau -- > planuodamas kelione, as imu bent tris variantus (pavyzdziui, Michelin, > AutoRoute, ta pati Garmino Mapsource) ir visa tai darau normaliame PC su > normaliu ekranu ir dar pasiimu kokia knygute planuodamas. Ir tai -- o ka > as galiu nezinomoje salyje, nezinomame mieste pasakyti, kuris marsrutas > geresnis, patogesnis, "lengvesnis"? > Cia pats au paprietaravai, o is kur zinosi kad kita navigacine programa tau geriau nupaisys marsruta nezinomame mieste. Kazkada ir as pasinaudodavau kitu gamintoju ar internetiniais zemelapiais, bet veliau pradejo uztekti tai ka mano navigacija sumasto, nes praktiskai niekuo nesiskirdavo nuo kitu. O visu marsrutu galimybe man palengvindavo pasirenkant per kur vaziuoti reikalui esant perdarydavau dar kitaip. Arba internete http://www.panoramio.com/map/#lt=42.693547222222&ln=0.038244444444445&z=9&k=2 perziuri tas vietas kur nupaise navigacija ir isirenki kokia idomia vieta norisi aplankyti taip nusaudamas vienu suviu du zuikius. Beje tai ne iGO si navarota sugalvojo, tai sukure paprasti vartotojai kuriem jos reikejo ir jei ji kam nereikalinga paprasciausiai gali nedeti i navigacija kaip prieda. >> iGO ir gali perpeti raudonais skaiciais, o jei labai reikia ir balsu >> pranesti kiek virsiji arba nustatyti nuo kiek virsijus greiti pranesti > > Nu man siuo atveju Garminas patogiau -- tikrai pranesa apie artejanti > radara, bet jei greicio nevirsiji -- daugiau perspejimu ir nesulauki. > Jei virsyji -- ilgai girdesi skambala. Kol sumazinsi, arba tave nufotkins. > iGO gali pasidaryti kaip nori, taip kaip tu paminejai garminas daro kita kaip as minejau kad kuo arciau arteji prie radaro tuo dazneja pispsejimo signalas (cia kaip povdininiame laive leidzia garsus), o jei virsiji tei kita tavo pasirinkta signala kol nesumazini iki reikiamo. >> >> Cia tik gali pasakyti tas kas neturejo tokios galimybes, nereikia >> spoksoti i navigatoriu pastoviai o tik pasiziuri it avieta kuri siuo >> metu tave domina. > > O tai ka ten galima pasiziureti, ir kokia tai nauda duoda? Siaip > prisiminiau kazkurio Saab'o (automobilio) prietaisu skydeli -- ten > nakciai nereikalinga informacija neapsvieciama is vis (aisku, paspaudus > reikalinga mygtuka). Jau matau, kaip Vokietijos autobane as "tik > pasiziuriu i ta vieta, kuri siuo metu mane domina"... Iki bum tikrai > netoli. > Toks ispudis kad tu niekada neziuri i navigatoriu ar automobilio greicio skydeli bijodamas kad nebutu bum. > >> >> vienu mometu tu gal uzsinoresi matyti daugiau informacijos tai palenki >> ji reikiamu kampu arba tau patogiau ziurinsi buten tokiu kampu vienu >> zodziu nusireguliuoji taiup kaip tau patogu, o ne kazkokiam >> programuotojui buvo patogu > > O po to, isvaziaves i trasa supranti, kad kreivai nusireguliavai. Imsi > reguliuoti? > Na buna zmoniu kurie bijo net viena ranka kartais paleisti nuo vairo. Ten nieko daug reguliuoti nereikia paspaudi tam tikrus peratomus mygtukus arba net nezuyredamas delniniuko klavisa