Apkrauna ne jų atvaizdavimas (kaip suprantu E.D. apie tai kalbėjo), o bendrai buvimas. iGo juos vis tiek užsikrauna, net jei žemėlapyje ir nerodo. Išjungt juos gali tik perkeldamas į kitą folderį. Labai pastebima ant ilgų maršrutų skaičiavimo - ištrink poi ir maršutai skaičiuojasi ŽYMIAI greičiau. On Mon, 8 Aug 2011 20:46:26 +0300, "kufas" <kufass@gmail.com> wrote: >Labai teisingas pastebejimas ,+ > >"E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message >news:j1opcn$uls$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai nereik laikyt ijungtu visu ir visada. >> Pvz., vaziuojant tanzitu, tikrai nereikia nei prekybcentriu, nei lankytinu >> vietu - tai tuo metu juos gali isjungt. >> O kai priarteji prie visokiu tiksliniu tasku, ta jau isijungi. >> >> On 2011.08.07 23:06, Zoom wrote: >>> Poi itin apkrauna atmintį. >>> >>> On Sat, 6 Aug 2011 22:02:07 +0300, "svyt"<transportas@zebra.lt> >>> wrote: >>> >>>> del tranzitinio marsruto nelabai suk galva kokius det, pakanka net east >>>> europe base map. dek visus teleatlaso is naujesniu ir nesuk per daug >>>> galvos, >>>> skirtumai daznai labai nezymus, vaziuojant turek popierini varianta ir >>>> daug >>>> maz apsispresk per kur vaziuosi, nes jei vien pasitikesi navigacija >>>> autostradu matysi mazai, navigacija tik kai abejoji kur pasukti. dar >>>> ziurek >>>> kad poi butu kuo pilnesni, jie daznai svarbiau nei pats zemelapis- >>>> padeda >>>> rast prekybcentrius, degalines, bankomatus, motelius. >