Taip, aktyvavimo kodo generavimui serijinis nereikalingas. Bet jis būna reikalingas kai klientas turi problemų su žemėlapio aktyvavimu ar atnaujinimu ir yra viską pamiršęs - prisijungimo duomenis, atrakinimo kuponą ir nėra šalia kompo. Tokiu atveju telefonu padiktuotas serijinis numeris mums suteikia labai daug informacijos ir pagreitina problemos sprendimą. Jei klientas įveda serijinį "iš lempos" ir paskui padiktuoja teisingą, savaime suprantama pas mus duomenų bazėje tokio nėra ir klientas tampa "negeriečiu" iš techninės pusės. :) Kol kas automatiškai paimti serijinio numerio mums nepavyksta., todėl ir yra reikalavimas jį įvesti, juolab tai reikia padaryti tik vieną kartą. Už idėją ačiū, įrašysim į instrukciją apie my.garmin.com dashboard. "G.K." <man@ten.lt> wrote in message news:joacdb$22d$1@trimpas.omnitel.net... > Neaisku apie koki serijini eina kalba. Jeigu irenginio, tai jis nelabai > reikalingas, nors Garmin.com turi irenginiu ser. numeriu baze pagal > UnitID. Prisijungus per "my dash board" parodo serijini nr. > Jeigu kalba eina apie unlock code, tai tas pats garmin.com sugeneruoja > unlock code ir patalpina irenginyje bei kompe. > Uzsisakiau ir as zemelapi tik siek tiek keistai atrodo jog pervedes > pinigus negaliu atsisiusti zemelapio. > > > "amenox" wrote >> Taip, serijinį reikia rankom suvest, kol kas nesugalvojom kaip jį >> automatu ištraukt. Su telefonu kol kas niekaip, vienintelis telefonas su >> kuriuo pilnai viskas veikia (įkrovimas online ir atrakinimas) tai mano >> Garmin-Asus M10 (WinMo). :) Žiūrėsim ir aiškinsimės. Su Androidu bet >> kokiu atveju šiai dienai nikaip. >