na jum reiketu pabandyti su juo vaziuoti per autobamu vedukus vokietijoje ir pamatysite kiek ten matosi kur reikia nusukti :) ties issisakojimu tas rausvas ruzavai pariskinimas zymejimas trasos ties tuo issisakojimu apima abu nusukimus kai yra issisakojimas isilgai o ne 90 laipsni kampu tada taip viskas aisku bet kai vienas kelias tolsta nuo kito ir tokiu yra 3 va tadai tai loterija ar pataikysi i norima marsruta jeigu suspeji pasiziureti kas turi buti ant zenklu parasoma tada normalaii nusuki o kitaip tai loterija... beje norejau siaip suzinoti ar normalus garmino irenginiai masinininiai tokiose situacijose lygiai taip pat atvaizduoja ar aiskaii parodo kur kuris kelias issisakojime tolstantis yra.... nes tom tom tai aiskaii paroso tai " Y" formos keliu issisakojima... kita situacija buna kai varai per kaimus cia irgi vokietijoje , kitas nusukimas uz 30km ir jis nutolina, o miesteliuose gatves isvingiuotos ir nieko nematai kai buna Y raides issisakojimai :) gerai kai zemelapyje ir kelyje sutampa pagrindinis kelias kitaip nespeji zumintis kad pamatyti kur reikia nusukti... p.s. lietuvoje man isvis nereikia navigatoriaus nebent vaziuoti reikia tiksliu adresu... bet va tokioje vokietijoje tai ir prasideda linksmybes :) todel ir ziuriu koki aparata pirkti normalu masininini, todel ir noriu issiaiskinti kaip rodo garmino automobiliniai navigatoriai, kokios buna juose problemos klaidinancios kelyje... apie tom tom zinau nes pats bandes daug kartu pasiskolindamas... "Neidomus" <neidomus@#one#.lt> wrote in message news:gq7i3o$fcs$1@trimpas.omnitel.net... > Tai reikia nusistatymus susitvarkyti... >