Technika tokia: Pajami kompanija "Lietuvos Avialinijos". Iskaidai ja i buktai dukterines imones: garazLAL, angarLAL, zibalasLAL, servisasLAL, stiuardesesLAL ir t.t. flyLAL palieki pora sekretoriu su tushinukais, buhalteri ir direktoriu (kad butu kam sedet atejus laikui). Paleidi parasha, kad pirkt lektuvus neapsimoka, buktai taip daro visos aviakompanijos. flyLAL issinuomija lektuvus ir moka uz juos nuomos mokesti. Butina salyga nepalikt flyLAL jokio turto. Taip flyLAL moka visoms x x x LAL imonems uz skrydziu aptarnavima, remonta, servisa ir t. t. Ir aerouostui uz taip pat. Aerouostas lygtai atskira firma. Kadangi moki kaip ir pats savo dukterinems imonems, kaina nustatai kokia nori apskaiciaves pageidaujamo finalo laika. Atejus dienai X pareiski, kad pinigu neber, flyLAL bankrutuoja. dar pasimozolini su perpirkimais, pasiulymais vyriausybei, ( kad nebutu taip akivaizdi afera). flyLAL likviduojasi. kadangi jokio turto neturi, lieka pasitampymai su kreditoriais, keleiviais, bet cia irgi technikos reikalas pratemt guma kol visiems nusibos .. Amen. Visas buvusios "Lietuvos Avialiniju" turtas lieka tiems kam reikia. Vsio zakonno. Panasiai buvo sutvarkytas Vilniaus Zalgiris (futbolo komanda). Komanda bankrot, sporto baze su zemes sklypais liko mafiozu kisenej. "Matas" <nera@mailo.com> wrote in message news:gm9s8r$m10$1@trimpas.omnitel.net... > > Keleiviu yra > Lektuvai yra > Oro uostas yra > Pajamos eina ... > > > Kodel bankrutuoja ???????????????? > Cia gal naujas biznis --- pelnas is bankroto :-) > >