Tema: Re: Ar aktualu ?
Autorius: Gintas
Data: 2015-05-04 13:43:07
keista, kad tu dar zinai, kaip ta kompa ijungti. O gal ji tau mama ijungia? :) 

"Tomas" <info@nigeria.gov> schrieb im Newsbeitrag news:mi7ah9$gsi$1@trimpas.omnitel.net...
> nuolankesniu goju uzh judu shiam grupse nezinau
> 
> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message news:mi76ht$e1t$1@trimpas.omnitel.net...
>> Saunuolis gojus, kad pasiruoses nuolankiai priimti is zydu, ju gautas instrukcijas is Talmudo.
>> 
>> "dweller" <jou@mail333.com> schrieb im Newsbeitrag news:mi7654$dpu$1@trimpas.omnitel.net...
>>> saunuolis, nenukrypsti nuo instrukciju.
>>> 
>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message 
>>> news:mi74gg$cj1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Uztat, ijunk galva ir pamastyk, koki likima tau, kaip gojui, numate zydai, 
>>>> jeigu tos, cituojamos, tezes teisingos :)
>>>>
>>>> "dweller" <jou@mail333.com> schrieb im Newsbeitrag 
>>>> news:mi6i3c$72k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> turbut smagiau uz jusu konkrecias instrukcijas. gal net galva ijungt 
>>>>> reiktu.
>>>>>
>>>>> "Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:mi4j4b$nnu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Smagu skaityt rasta, kurio raides reik nuspet.
>>>>>>
>>>>>> "Tomas" <info@nigeria.gov> schrieb im Newsbeitrag
>>>>>> news:mi3k8m$ilb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Senajam hebraju rashte nerashomos balses, o nuspejamos, jas skaitytojas
>>>>>>> skaitydamas iterpia ten kur jam tinka ir kokios tinka. O tik po to dar
>>>>>>> interpretuoja, cia tau ne lenino rashtai ar metodičkė priesh miega.
>>>>>>> Išminčiau.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message
>>>>>>> news:mi31nu$eje$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> gal visgi ne skaityt, o aiskint, interpretuot?
>>>>>>>> bet tavo zodyne tokios savokos netelpa - tik ozhio tezes.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Tomas"  wrote in message news:mi318l$ef7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> p.s. Talmuda skaito tik rabinai, ir ta pacia vieta skaityt jie gali
>>>>>>>> skirtingai.
>>>>>>>>