On 2016-03-24 02:53, MumZer wrote: > Du klausimai: > > Klausimas pirmas: > Kodėl po kiekvieno lėktuvo su Rusijos piliečiais kritimo atsitinka > teroro aktas Europoje? > Lėktuvai Rusijoje, virš Rusijos, nuo Rusijos rankos ir šiaip rusų gamybos lėktuvai ant tiek dažnai krenta ar būna numušti ir susprogdinami, jog tiesiog neįmanoma, jog tai nesutaptų su kokiais nors kitais įvykiais Europoje. > Klausimas antras: > Kodėl Teroro aktai vyksta Europoje, o ne Rusijoje, kuri taip "sėkmingai > naikina ИГИЛ"? > Tai akivaizdu, jog jokių Igilų rusija sėkmingai nenaikino, o kai pataikė į kažkurį jų sparną netyčia, tai iškart sprogo jų keleivinis lėktuvas virš Egipto. Matyt, dėl to daugiau ir nebesitaikė į IV taikinius, o apsiribojo pagrindine užduotimi - suportu Asadui. O dėl paskutinių teroro aktų Europoje, t.y. Paryžius ir Briuselis, tai bet kuriam šviežiai iškeptam džihadistui žymiai realiau įvykdyti teroro aktą ten, kur jis gyvena ir gerai orientuojasi, o ne Alachas žino kuriame svieto gale, kur dar gal meškos gatvėmis vaikšto :] Belgų džihadistai iš Molenbeko nevažiuos juk į Maskvą kažką sprogdint. Susiraitė Molenbeke džihadistų lizdas, tai ir sprogdina viską aplink. Turės kažką belgai su tuo reikalų daryt, nes love and peace periodas atrodo eina į pabaigą. O Molenbeke lankytis jau ir prieš 10-imt metų būdavo nejauku... O dėl Rusijos, tai ateis ir jos eilė, nes jau senokai kažkas pas juos metro ir oro uoste sproginėjo. Berods, metro Maskvoje sprogo 2010 metais, o oro uostas 2011-ais. Ir aukų kiekis Domodedovo oro uoste buvo panašus į Briuselio atvejį. Po to teroro akto jie Domodedovo oro uostą, o gal ir kitus, ėmė geriau saugoti, t.y. egzistuoja kažkokios kontrolės priemonės iki patenkant į terminalo pastatą. O metro sprogdinimo Maskvoje atveju, aukų buvo gerokai daugiau, nei Briuselyje.