Nu va, snektelejau su garbaus amziaus buvusiu lakunu. Papasakojo viska datom ir pavardem, tuo paciu ir ka Antonovas pas Jakovleva karo metais veike ir ANBO modelius bei ju Bristol variklius. Tai su lietuviu delegacija kai skrido lenkijon pas tokius pacius lakunus, anie istrauke medziaga, kurioje pasakojama kaip Antonovas is ANBO ikvepimo semesi ir konstrukcinius elementus kopijavo. 2017.07.24 17:16, arunazz rašė: > o tai nx nupizdino, jei anot taves, toks prastas buvo? > > "Audrys" <kokskienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message > news:ol4pju$h27$1@trimpas.omnitel.net... >> ka is jo gamino lietuvoj? fiuzeliaza is vamzdziu kniedyjo ir medinius >> paklode aptrauktus sparnus. Esme buvo variklis, o juos pirkdavo. >> ir jei jau net savygyroj taip kukliai "gana modernios tiems laikams" >> ....... >> >> >> >> "arunazz" wrote in message news:ol4j20$ag5$1@trimpas.omnitel.net... >> >> tskant, nieko naujo: >> >> http://www.impdb.org/index.php?title=Wings_of_Russia >> >> This Lithuanian design (we still guess the roundel on the rudder) was >> discovered by german troops among other russian aircrats, 18 months after >> this baltic republic was invaded by USSR. >> >> >> >> http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/93170 >> >> "Lietuva kure savo lektuvus ANBO. ANBO-III, ANBO-IV, ANBO-V yra gana >> modernios tiems laikams modifikacijos. Rusai juos veliau, po 1940 m. >> okupacijos, juos perims, ANBO sekmingai virs "Antonovais" ir pakankamai >> sekmingai kariaus su nacistine Vokietija." >> > >