a tai kokio reik palaikymo ? Nesiulo jie palaikymo nes neaisku kam jo reik. Galu gale as esu ta mediku imone palaikanti persona, IT uzduotims atlikti jie kreipiasi i mane. O as jau sprendziu kas toliau. "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:j33iek$d57$1@trimpas.omnitel.net... > Ne kainoje čia esmė ir ne atviroje sistemoje - norite, kad į visas > problemas reaguotų, rašotės palaikymo sutartį, kur jau mokate fiksuotą > mėnesinį mokestį ir už tai gaunat konsultacijas, visokių techninių > problemų sprendimus su numatytais reakcijos laikais. O kam čia mokėti, jei > galbūt ir neprireiks? - va šitas atvejis ir parodo kam. Aišku, galite > palaikymo neimti ir tikėtis, kad jokių problemų neiškils. Bet jei iškyla - > tada jau kaltinat save, o ne visą pasaulį. > > Dėl kainos - šiaip pigu, ir įtariu, kad tie, kas už tokią kainą daro, tai > jokio palaikymo nė nesiūlo.