na del vartotojo gal, nors itariu, kad ta lentele vis tiek nervina. As geriau bandyciau tyliai parsiusti updeita ir ji instaliuoti. Jei tai uztrunka ilgai >20min, tai pasirinkimo tikriausiai reiktu, jei vis tik pasirinkimo negalima duot, tai tegu ziuri i atnaujinimo langa. Bet kokiu atveju atidirbta technika yra geriau, nei bandymai ant gyvu zmoniu kailio :) "Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message news:hil1n3$u2u$1@trimpas.omnitel.net... > Aisku gali but ir ne YES/NO o pranesimas tik su OK mygtuku, na bet cia kad > psixologiskai vartotojas jaustusi kontroliuojantis padeti ;) > > > "ledasl" <root@localhost.local> wrote in message > news:hijpvj$tbl$1@trimpas.omnitel.net... >> Klausimas buvo, kokia prasme rodyti pranesima apie atnaujinima, jei po >> parodymo yra tik vienintelis kelias - uzdaryti programa. >> >> O kas bus, jei jis to mygtuko nepaspaus, o paliks iki ryto? Nebus >> atnaujinimu? Tik jam ar ir visiems likusiems? >> >> "Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message >> news:hiimop$65m$1@trimpas.omnitel.net... >>> Man tiesiog su jais reali situacija buvo, as paprastai updatinu viska >>> ne darbo metu, bent jau normaliu zmoniu nedarbo metu, ta prasme vengiu >>> tai >>> daryti nuo 8-17h bet ten dirbama kitaip jie kazkodel kaip tik labai >>> stipriai nedirba diena, o vakare studentai suvedineja visa informacija >>> :) >>> tai kai cia karta dideli naujinima sugalvojau atlikti sekmadieni, apie >>> 20 >>> strukturiniu pakeitimu, o pasirode kad kazkas tuo metu dirbo ir atsitiko >>> negeru dalyku.. poto pradejo skambinti :) >>> >>> Vat tame ir esme kad as priverstas useri ismetinet is sistemos nes >>> maza >>> kada jie sugalvoja dirbt :) naujinant net vidurnakti nebunu tikras ar >>> dar >>> kas nedirba :) >>