visiska tiesa. Coulthardas netgi pasake, kad del tokiu lenktyniu kaltas Mosley su savo taisyklemis :) kazka tobulinti smarkiai yra uzdrausta, del to viskas suvienodejo ir vietoj performanso perejo labiau i patikimumo didinima. varikliu sukiai ribojami, ju tobulinimas uzdraustas ir t.t. uztat leidziami dvigubi difuzoriai ir kitos aerodinamikos tobulinimas (hamiltonas su buttonu keliais ar alkunemis reguliuoja oro padavima galiniam sparnui...) kas tik blogina lenkimu (show) situacija. patys kalba, kad reikia skatinti mechanini sukibima, o siemet dar labiau susiaurintos priekines padangos. "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:hnohmp$8af$1@trimpas.omnitel.net... > nuno wrote: >> o siaip nepadejos jokie privalomi sustojimai, padangu keitimai ir dar >> kazkas, kol nebus panaikinta per didele aerodinamikos itaka ir viska lems >> mechaninis sukibimas > > Cia teisybe, aerodinamikos itakos mazinimas - realiausias kelias. Taciau > man dar viena mintis kilo - kaip kazkas is komandu vadovu pasake, kad > dabar formule kaip sveicariskas laikrodis. Viskas nuslifuota, suderinta ir > tikslu iki detaliu. O kaip buvo tais senais gerais laikais, na iki 90-uju, > kol dar buvo daug veiksmo? Skirtumai tarp komandu didziuliai (tiek > greicio, tiek konstrukcijos prasme), lenktynininku lygis irgi labai > nevienodas, masinos nepatikimos, strategija ne kompu apskaiciuota, va del > to ir gaudavosi nenumatytos situacijos ir kovai palankios aplinkybes. O > dabar viskas ziauriai suvienodeje - greicio skirtumai labai mazi, > lenktynese jokiu gedimu, visos komandos surade optimaliausia taktika, kuri > naturaliai vienoda, va ir suvaziuoja eilute.