Tema: Re: Buratinas :))
Autorius: Kestas
Data: 2010-03-20 13:30:30
bilibirda.. imho problema ne ka jis planuoja, o jis pats is principo, nes sunku isivaizduoti, kaip toks zmogus gali kazka gudraus priplanuoti. tai tipelis be normalaus issilavinimo, vienas tu, kurie gydosi tualetiniais popieriais (perkeltine prasme) ir perka populiaruma bukaprociams skirtose TV laidose. ir siaip Ukio bankas jau seniau norejo Kauno stadiona pirkti ir greiciausiai statyti ten namus gyvenamuosius, nors viesai aiskino, kad ginkdie jokiu namu nebutu...
kita vertus, jeigu UBIG nori plestis i Ispanija, Italija, Balkanu salis, Rusija, tai Zalgiris yra labai geras dalykas ir is jo galima uzdirbti. reklama siu saliu televizijoje ir ziniasklaidoje kainuoja milijonus, o cia - komanda pusantros valandos ekrane majacinasi ir dar pinigu is lygos gauna, kad dalyvauja ir kad juos ivairios televizijos rodo. po to dar ir visi laikrasciai uz dyka paraso ir nuotrauku prideda. tai labai pigi reklama, tiesiog aukso kasykla. aisku, tam jis turi zaisti gerai ir patekti i paskutinius EL turnyro etapus. jeigu jie plestis neketina ir jokiu remeju, kuriems butu reikalinga reklama krepsinio salyse, nemato, tai, aisku, uzdirbti Lietuvos rinkoje neimanoma, reikia gaminti zaidejus. cia jokio kriminalo nematau. be to, Romanovas gavo arena pusvelciui. manau, arena yra pagrindinis verslo plano su Zalgiriu tikslas, su ja pralaimeti dabar UBIG praktiskai nebegali, visi tuzai ju rankose. delasai ir juskeviciai cia daugiau pazaidimas laisvalaikiu, imho...

> Cituoju: "V.Romanovas arba to nežino, arba nenori žinoti, arba yra kažkieno
> suklaidintas. Ponas Vladimiras niekada gyvenime nekišo didelių pinigų ten,
> jei turėjo abejonių, kad verslas nepavyks. „Perkam šūdą“ - mėgstama buvusio
> taksisto, dabartinio Ūkio banko investicinės grupės prezidento V.Romanovo
> frazė. Išvertus į žmonių kalbą, tai reiškia, jog reikia pirkti pigų
> nustekentą objektą, iš kurio paskui galima uždirbti krūvą pinigų.
> Kas gali paneigti, kad dabar „Žalgirio“ šeimininkui svarbiausia smarkiai
> pakelti jaunimo kainą ir jį pelningai parduoti, o paskui į ekipą vėl
> pakviesti būrį jaunų žaidėjų bei taikyti tokią pačią strategiją. Kitaip iš
> krepšinio Lietuvoje labai sunku uždirbti." 
>