Tema: Re: Gulejau ligoninej.
Autorius: CatBlack
Data: 2010-06-03 17:00:59
Kas prirasyta, jei nepaslaptis?

"overlord" <over@lord.over> wrote in message
news:hu8b47$dbp$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ginkla viena, vairuotojo pazymejimas kita,
cia tik principa parodau. Taip as ir sergu, kol
buvau nebuves ligoninej, visus psichiatrus praeidavau
be jokiu problemu, netycia papuoliau i ligonine ir
nuo tada suranda tukstanti priekabiu, kad as sergu.
As netikiu, kad rimtai sergu. O man sveikam, arba
neturinciam rimtu problemu reikia vaistus gerti. Absurdas
ir neteisybe.