yamaha pradziai pats tas susipazint ir pazint garsu melodinga deliojima http://www.muzikosmokykla.lt/ -- eM | Mano pirmas vaikas panašiai valandomis dainavo, na ura dainas kūrė apie | ką tik matė aplinkui. Vadėm į privačią mokyklą, kur truputį pespaudė, | tai kirto per nervinį/emocinį balansą. Iš karto atsiėmėm. Nenorėjom, kad | darytų žvaigždę, bet kad vaikas maloniai galėtų daryti, tai kas jai | patinka. Noras dainuoti nepraėjo, tada vedėm į Yamahos mokyklėlę. Buvo | labai gerai. Ir patiko ir labai gerus pagrindus sudėjo. Paskui nuo | antros klasės pradėjo eiti į meno mokyklą. Per stojamąjį egzaminą, kai | reikėjo atkartoti mušamus ritmus, nerealiai atkartojo pačius | sudėtingiausius, net mokytojai nustebo. Labai pasiteisino ikimokyklinis | Yamahos mokyklėlės kursas. Dabar jau nebe pirmi metai mokosi meno | mokykloje, klausa - nereali, balsas gražus, dainuoti patinka, renka | geriausius balus, mokytojų numylėtinė :). | Kitas vaikas labai norėjo šokti. Labai judri, lanksti, pastoviai | šokdavo. Pradėjom vesti į šokius. Nežinojom, kad ten mokytoja labai | grubi, kad kiti berniukai nuo muštro net apsiverkia. Vaikas pradėjo nei | iš šio nei iš to verkti. Nenorėti eiti į darželį. Išsiaiškinom, kad ji | bijo tų papildomų šokių pamokėlių. Pasiūlėm nebeeiti, ji mielai sutiko, | bet daugiau nuo to laiko net gi namie žiūrėdama tieliką nebešoka, ką | anksčiau vos ne pastoviai darydavo. | | Sakyčiau jei vaikas rodo kokį susidomėjimą, palaikyti jį visomis | priemonėmis, bet su juo bendrauti ir stebėti jo bendrą emocinę būklę. | Vengti tokių pedagogų, kurie iš karto iš vaikų nori daryti žvaigždes, | nes jiems rūpi ne vaikai, o jų pačių populiarumas ir karjera.